29 listopada 2012

29 listopada 2012, czwartek ( uciekająca panna młoda )

Tej nocy, pląsając po kanałach (telewizora), trafiłem na scenę, w której panna młoda ucieka sprzed ołtarza. Nim zbiega, wypowiada bardzo ważną kwestię: „Czasem pragnie się mieć kogoś tak bardzo, że człowiek się w sobie zatraca”. Ciężko pamiętać o swoich marzeniach, planach, postanowieniach, gdy nie ma się do kogo odezwać, gdy zwyczajnie brak kogoś obok. Ciężko jest też nie zrezygnować z siebie, kiedy już kogoś się spotka. Jednak czas płynie, hormony wracają do odpowiedniego stężenia i dociera do nas myśl podobna, jak u wzmiankowanej panny młodej. By uniknąć złamanych serc, warto po prostu być sobą, nie uzależniać się od nikogo, umieć powiedzieć „nie” i się nie bać. Inaczej wszystko przybiera formę udawania – formę kłamstwa. Nic dziwnego, że ktoś sprzed tego ołtarza uciec musi. Rada dla samotnych – bądźcie sobą, bo nigdy nie wiadomo, kogo spotkacie za rogiem. Rada dla porzuconych przed ołtarzem – nie zabierajcie do domu tortu weselnego! Samotność plus słodycze nie wróżą rychłego spotkania wymarzonego partnera…


liczba komentarzy: 18 | punkty: 11 |  więcej 

Monika Joanna,  

Końcówka bardzo ironiczna, ale nie chcę tutaj komentować całości. Powiem tylko, że tekst fajnie napisany. I zrozumiałam sugestię.

zgłoś |

Konrad Redus,  

ależ skomentuj całość, skoro już wiesz, że żadnych przytyków nie mam

zgłoś |

.,  

Kiedy tort najlepszy...;)

zgłoś |

Konrad Redus,  

wiem wiem, stąd rada ;)

zgłoś |

Eva T.,  

O, dokladnie tak jest jak napisales Konrad! :)

zgłoś |

Konrad Redus,  

nic odkrywczego, ale lubię podzielić się swoimi myślami, by ludzie wiedzieli, że w głowie nie mam nic złego ;)

zgłoś |

zuzanna809,  

przypomniała mi kiedyś przeczytana fraszka: "Nie jesteś sam. Za rogu wyłomem czeka cię człowiek. Też nie sam. Z łomem." Nigdy nie wiadomo, co tam ludzie chowają. Warto, chociaż trudno być sobą i z siebie nie rezygnować. Potem wyjść z takiego uzależnienia, to gorzej ponoć niż z alkoholizmu.:)

zgłoś |

Konrad Redus,  

wyjść z alkoholizmu to przy tym małe piwko ;)

zgłoś |

deRuda,  

no tak

zgłoś |

Konrad Redus,  

ale co? ;>

zgłoś |

deRuda,  

warto być sobą

zgłoś |

deRuda,  

trudniej z realizacją, bo obiektywizmu nie mamy za grosz

zgłoś |

Redcherry,  

Problem w tym,że słodkości pomagają na tego typu dolegliwości;p a przecież w filmach pokazują jak to złamane serce,itp zajada się lodami... a tak już poważnie to masz całkowitą rację, trzeba być sobą, tylko czasami człowiek okazuje się zbyt słaby i popada w uzależnienie od partnera. Asertywność zostaje w kącie...

zgłoś |

Konrad Redus,  

niektórzy nawet nie wiedzą, co to asertywność...

zgłoś |

bosonoga,  

Podejrzewam, że mimo wszystko panny młode rzadko uciekają sprzed ołtarza :))) Pozdrawiam z uśmiechem :)

zgłoś |

Konrad Redus,  

najczęściej właśnie w serialach ;) zdrówko bosonóżko :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1