13 september 2017
Księga Rodzaju 9,13-17
"łuk mój kładę na obłoku, " Czyli kształt łuku znakiem percepcji moich: słów, dźwięków o różnej częstotliwość wibracji barw - nośniki informacji, zamieszczone w informacji o całości rodzaju informacji "aby był znakiem przymierza między mną a ziemią" Czyli aby kształt łuku był znakiem percepcji zobowiązania między Wszechmogącym Bogiem a rodzajem informacji "Kiedy zbiorę chmury i obłok będzie nad ziemią," Czyli kiedy zbiorę rodzaj informacji z nad sklepienia niebios, a informacja o całości rodzaju informacji będzie nad ziemią - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji "a na obłoku ukaże się łuk," Czyli a na informacji o całości rodzaju informacji ukaże się kształt łuku znak percepcji moich słów, dźwięków o różnej częstotliwości wibracji barw - nośniki informacji zamieszczone w informacji o całości rodzaju informacji "wspomnę na przymierze moje, które jest między mną a wami i wszelką istotą żyjącą we wszelkim ciele" Czyli wspomnę na zobowiązanie moje wobec was, które jest między Wszechmogącym Bogiem a rodzajem informacji i wszelkim ukształtowanym zewnętrznie i wewnętrznie rodzajem informacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją, ze wszelkim rodzajem informacji w formie energetycznej we wszechinformacji "i już nigdy nie będzie wód potopu, które by zniszczyły wszelkie ciało" Czyli i już nigdy nie będzie rodzaju informacji, który by zniszczył wszelkie rodzaje informacji w formie energetycznej we wszechinformacji "Gdy tedy łuk ukaże się na obłoku, spojrzę nań, aby wspomnieć na przymierze wieczne między Bogiem a wszelką istotą żyjącą, wszelkim ciałem, które jest na ziemi " Czyli tedy znak łuku moich słów, dźwięków o różnej częstotliwości wibracji barw - nośniki informacji ukażą się na informacji o całości rodzaju informacji, spojrzę na znak percepcji, aby wspomnieć na zobowiązanie wieczne miedzy Bogiem a wszelkim ukształtowanym zewnętrznie i wewnętrznie rodzajem informacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją, wszelkim rodzajem informacji, które jest na ziemi - rodzaj informacji. " I rzekł Bóg do Noego:" Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do Noego i każdego z nas, że" To jest znak przymierza" zobowiązania," które ustanowiłem miedzy mną a wszelkim ciałem" rodzajem informacji," które jest na ziemi "- rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ( Rdz. 9,13-17)
25 november 2024
2511wiesiek
25 november 2024
0019absynt
25 november 2024
Pod skrzydłamiJaga
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek