12 september 2017
Księga Rodzaju 9,7-12
"Wy zaś rozradzajcie się i rozmnażajcie ! " Czyli wy, a teraz my jesteśmy świadomi, czego będzie żądał od nas Bóg i czego nie należy czynić. Kontynuujcie kilkakrotnie akty rozradzania się, ukończone rozmnożeniem, bo urodzeniem potomka danego od Boga. "Niech zaroi się od was ziemia i niech was będzie dużo na niej ! " Czyli niech będzie mnóstwo dźwięków waszych na ziemi - rodzaj informacji i niech rodzaju informacji będzie dużo, na tym rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji "Nadto rzekł Bóg do Noego i do jego synów, którzy byli z min, mówiąc: " Czyli oprócz tego rzekł Bóg: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do Noego i do jego synów. " Oto Ja, Ja ustanawiam przymierze moje z wami i z potomstwem waszym po was," Czyli oto Ja - Wszechmogący Bóg ustanawiam zobowiązanie moje wobec was, i z każdym z nas. " i z wszelkimi istotami żyjącymi, które są z wami, z ptactwem, z bydłem i z wszystkimi dzikimi zwierzętami, które są z wami, z tymi wszystkimi, które wyszły z arki wraz z wszystkimi zwierzętami ziemi" Czyli i z wszelkimi ukształtowanymi zewnętrznie i wewnętrznie rodzajami informacji we wszechinformacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją, które żyją z wami z wszelką formą ruchu, i z tymi wszystkimi rodzajami informacji, które zostały uratowane przed wodami potopu wraz z wszystkimi rodzajami informacji ziemi - rodzaj informacji." I ustanawiam przymierze moje z wami, że już nigdy nie zostanie wytępione żadne ciało wodami potopu i że już nigdy nie będzie potopu, który by zniszczył ziemie " Czyli ustanawiam zobowiązanie moje wobec rodzaju informacji, że już nigdy nie zostanie pozbawione życia żadne z rodzajów informacji, rodzajem informacji i że już nigdy nie będzie użyty rodzaj informacji, który by zniszczył rodzaje informacji "Potem rzekł Bóg:" Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji " To będzie znakiem przymierza, Czyli znakiem percepcji zobowiązania mojego, "które Ja" - Wszechmogący Bóg "ustanawiam między mną" - Wszechmogącym Bogiem "a między wami - rodzajem informacji i "między każdą istotą żyjącą," - ukształtowanym zewnętrznie i wewnętrznie rodzajem informacji do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją, "które jest z wami" - rodzajem informacji, "po wieczne czasy;" Czyli na zawsze (Rdz.9,7-12)
2 november 2024
This ViolenceSatish Verma
1 november 2024
Ale róże kwitną dalej,Eva T.
1 november 2024
Wpadła w pokrzywyJaga
1 november 2024
0111wiesiek
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.