22 november 2017
Księga Rodzaju 42,1-3
"A gdy Jakub dowiedział się, że w Egipcie było zboże, rzekł do synów swoich: Czemu oglądacie się jeden na drugiego ?" Czyli a gdy Jakub, syn Izaaka z jednego rodu Sema, dowiedział się, usłyszał, słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów, że w Egipcie, umowna nazwa kraju plemienia Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 9,25) było zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do synów swoich, potomków danych od Boga Wszechmogącego: Czemu oglądacie się jeden na drugiego ? (czemu ja mam jechać niech on jedzie) "Potem rzekł: oto słyszałem, że w Egipcie jest zboże. Jedźcie tam a zakupcie dla nas stamtąd zboże, abyśmy ostali się przy życiu i nie pomarli" Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba: Oto słyszałem, słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów, które słyszał Jakub, że w Egipcie jest zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji. Jedźcie do Egiptu, a zakupcie, zamiana waluty płatniczej, produkt z rodzajów informacji, dla nas stamtąd zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, abyśmy ostali się przy życiu przez zakupione zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, pokarm dla człowieka - rodzaj informacji (Rdz 1,29-30) do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. I nie pomarli z głodu bez zboża, nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, bez pokarmu dla człowieka - rodzaj informacji bez oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji "Wyruszyło więc dziesięciu braci Józefa, aby zakupić zboże w Egipcie" Czyli wyruszyło więc ziemi kanaanejskiej dziesięciu braci Józefa, syna Jakuba, jak, dziesięć, przykazań, nakazów i zakazów (Wyj. 20,1-17) aby zakupić, zamienić walutę płatniczą, produkt z rodzajów informacji na zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, w Egipcie (Rdz 42,1-3)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma