1 december 2017
Księga Rodzaju 45,13-15
"Opowiedzcie też ojcu mojemu o całej chwale mojej w Egipcie i o wszystkim, coście widzieli, i spiesznie przyprowadźcie tu ojca mego" Czyli opowiedzcie, mową słów też ojcu mojemu, Jakubowi, ojcu Józefa i braci jego o całej chwale mojej, Józefa, syna Jakuba, pana całej ziemi egipskiej, do której Bóg Wszechmogący wysłał Józefa przed braćmi jego, aby zachować przy życiu braci Józefa i wielu ludzi (Rdz 45,7) Aby nie pomarli z braku żywności, zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, produkty z rodzajów informacji, owoce, produkty rodzajów informacji i produkty z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8 ) I o wszystkim, coście widzieli w Egipcie, ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I spiesznie, niezwłocznie przyprowadźcie tu, Egiptu ojca mego Jakuba, ojca Józefa i braci jego. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka, którego Bóg Wszechmogący wysłał na ziemię i ustanowił Panem całej ziemi i Zbawicielem każdego z nas. Abyśmy za nasze myśli, słowa i uczynki nie ponieśli wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc..., które będą trwać wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj.21, 8 ) Abyśmy byli zbawieni, żyli wiecznie w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj.21) "Potem rzucił się na szyję bratu swemu Beniaminowi i płakał. Beniamin też płakał w objęciach jego" Czyli potem Józef rzucił się na szyję, rodzaj informacji dla głowy, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji bratu swemu, aby objąć brata swego Beniamina, syna Racheli, matki Józefa, i płakał, i rozpoczął się proces oddziaływań informacyjnych, gdy objął za szyję brata swego ze łzami, rodzaj informacji dla oczu. Beniamin brat Józefa też płakał, też rozpoczął się proces oddziaływań informacyjnych w objęciach brata jego ze łzami, rodzaj informacji dla oczu. "Następnie ucałował wszystkich braci swoich i płakał obejmując ich, po czym rozmawiali z nim bracia jego" Czyli następnie Józef ucałował, rodzajem informacji, do pobierania pokarmu i mowy słów, wszystkich braci swoich, i płakał, i rozpoczął się następny proces oddziaływań informacyjnych, gdy całował wszystkich braci swoich ze łzami, rodzaj informacji dla oczu obejmując ich, rodzajem informacji braci swoich, po czym rozmawiali, mówili, słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów z nim, Józefem bracia jego (Rdz 45,13-15)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma