13 september 2017
Księga Rodzaju 9,18-23
"Synami Noego, którzy wyszli z arki byli: Sem, Cham i Jafet; a Cham był ojcem Kanaana" Czyli synami Noego, którzy wyszli z arki byli bracia bliźniacy: Sem, Cham, Jafet (Rdz.5,32), a Cham jest ojcem wielu narodów "Ci trzej byli synami Noego i z nich wywodzi się cała ludność ziemi" Czyli ci trzej bracia bliźniacy, trzy rody synów Noego z ich rodów wywodzą się wszystkie narody ziemi, i każdy z nas. "Noe, który był rolnikiem pierwszy," Czyli nieświadomy "założył winnicę" Czyli rodzaj informacji z owocem - produktem rodzaju informacji, i z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji "Gdy potem napił się wina," Czyli rodzaj informacji bez informacji o całości rodzaju informacji," upił się", Czyli uczynił zakłócenia rodzajem informacji bez informacji o całości rodzaju informacji. W oddziaływaniach informacyjnych rodzaju informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości "i leżał odkryty w namiocie swoim," "a Cham ojciec Kanaana zobaczył nagość ojca swego i opowiedział o tym poza namiotem obu swoim braciom" Czyli Cham ojciec wielu narodów zobaczył nagość ojca swego. I nie szukał źródła nagości ojca swego na miejscu wydarzenia, ale opowiedział o nagości ojca swego poza miejscem wydarzenia obu swoim braciom. Czyli analogicznie do przyszłych potomków Chama, na których oddziaływać będzie zachowanie Chama. Przewodnika religijnego wielu narodów, który nie szuka w Piśmie Świętym źródła wydarzeń. Ale wskazuje braciom swoim na źródło z poza Pisma Świętego" Wtedy Sem i Jafet wzięli szatę, nałożyli ją sobie na ramiona i podeszli tyłem, i przykryli nagość ojca swego," Czyli analogicznie do przyszłych potomków Sema i Jafeta, na których oddziaływać będzie zachowanie Sema i Jafeta. Przewodników religijnych, którzy również nie szukają w Piśmie Świętym źródła wydarzeń. ale zakryli Pismo Święte - źródło miejsca wydarzeń, swoimi miejscami wydarzeń trudząc się daremnie , bo z poza Pisma Świętego. A od Pisma Świętego - źródła miejsca wydarzeń odwrócili się tyłem. I nie szukają źródła miejsca wydarzeń w Piśmie Świętym "a ponieważ oblicza ich były odwrócone, nie widzieli nagości ojca swego" Czyli a ponieważ oblicza ich były i są odwrócone od Pisma Świętego, to nie zobaczą źródła miejsca wydarzeń z Pisma Świętego (Rdz.9,18-23)
25 november 2024
2511wiesiek
25 november 2024
0019absynt
25 november 2024
Pod skrzydłamiJaga
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek