2 december 2017
Księga Rodzaju 45,19-21
"Ciebie zaś upoważniam, abyś im nakazał: Uczyńcie tak: Weźcie sobie z ziemi egipskiej wozy dla dzieci i żon waszych i przywieźcie ojca waszego i przyjedźcie" Czyli ciebie, Józefa, syna Jakuba - Izraela natomiast upoważniam, do wykonania polecenia, abyś im, synom Jakuba - Izraela nakazał, wykonać polecenie: Uczyńcie tak: Weźcie sobie, z ziemi egipskiej wozy, produkty do transportu z rodzajów informacji o wielofunkcyjnej konstrukcji z urządzeniem mechanicznym do przemieszczania się, które wzięli sobie z ziemi egipskiej dla dzieci, młody rodzaj informacji i żon, matek dzieci waszych, synów Jakuba - Izraela i przywieźcie z ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) Ojca waszego, Jakuba - Izraela i przywieźcie, do Egiptu, ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) "nie żałujcie pozostawionych sprzętów, gdyż to, co najlepsze w całej ziemi egipskiej, będzie wasze" Czyli nie żałujcie, swoich pozostawionych w ziemi kanaanejskiej sprzętów, produktów użytkowych z rodzajów informacji, funkcjonalnie ukształtowanych dla domu i uprawy gleby, gdyż to, co najlepsze z pozostawionych w ziemi kanaanejskiej sprzętów w całej ziemi egipskiej plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama będzie wasze, synów Jakuba - Izraela "Synowie Izraela uczynili więc tak, a Józef dał im wozy według rozkazu faraona, dał im też żywność na drogę" Czyli synowie Jakuba - Izraela uczynili więc tak według rozkazu wydanego przez faraona, króla egipskiego, a Józef, syn Jakuba - Izraela dał im, synom Jakuba - Izraela wozy, dla dzieci i żon synów Jakuba - Izraela według rozkazu, wydanego przez faraona, króla egipskiego, dał im, synom Jakuba - Izraela też żywność, produkty ze zboża, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, owoce, produkty rodzajów informacji i produkty z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8 ) Na drogę, z Egiptu z ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama, do ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 45,19-21)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma