28 april 2022
Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 2
Księga Rodzaju 48,19-22
„Ale ojciec jego wzbraniał się i rzekł: Wiem, synu mój, wiem; także on stanie się ludem i on będzie wielki, lecz młodszy brat jego będzie większy od niego, a z potomstwa jego wyjdzie mnóstwo ludów” Czyli ale ojciec, Izrael – zwycięzca jego, Józefa wzbraniał się, nie chciał tego uczynić, i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela – zwycięzca: Wiem, że Manasses jest pierworodnym synu mój, Izraela – zwycięzca wiem, że jest pierworodnym; także on, Manasses pierworodny stanie się, będzie ludem, potomków Manassesa, syna Józefa i on, Manasses pierworodny będzie wielki, ludem potomków Manassesa, syna Józefa, lecz młodszy Efraim brat jego, Manassesa pierworodnego syna Józefa będzie większy, ludem od niego Manassesa pierworodnego syna Józefa, a z potomstwa jego, Efraima wyjdzie, będzie mnóstwo, duża ilość ludów, potomków Efraima, młodszego syna Józefa. „Błogosławił im więc w owym dniu tymi słowy: Kto w Izraelu będzie błogosławił, niech mówi: Niech Bóg uczyni cię takim, jak Efraim i Manasses. Tak wyróżnił Efraima przed Manassesem” Czyli błogosławił im, wolę swoją wypełnił w Efraimie i Manassesie więc w owym dniu, gdy przebywał Izrael – zwycięzca w Egipcie, tymi słowy, taką mową słów: Kto w Izraelu, ludów potomków synów Jakuba – Izraela będzie błogosławił, wolę swoją wypełniał niech mówi słowa: Niech Bóg, Wszechmogący uczyni cię, błogosławionego, jak Efraima i Manassesa, potomków synów Józefa. Tak wyróżnił wielkością potomków Efraima młodszego syna Józefa przed potomkami Manassesa, pierworodnego syna Józefa. „Potem rzekł Izrael do Józefa: Oto ja umieram, lecz Bóg będzie z wami i pozwoli wam wrócić do ziemi ojców waszych” Czyli potem rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela do Józefa, syna swego: Oto ja, Izrael umieram, kończy się destrukcja falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych Izraela – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji, lecz Bóg, Wszechmogący będzie z wami, potomkami synów Izraela – zwycięzca i pozwoli, sprawi wam, potomkom synów Izraela wrócić, z powrotem do ziemi, kanaanejskiej ojców waszych, Abrahama i Izaaka „Ja zaś daję ci o jedno zbocze górskie więcej niż braciom twoim; odebrałem je z rąk Amorejczyków mieczem i łukiem swoim” Czyli ja, Izrael – zwycięzca zaś daję ci, potomkom synów Józefa, o jedno zbocze górskie, rodzaj informacji więcej niż braciom twoim, potomkom synów Izraela, braci potomków synów Józefa, odebrałem je, odbiorą je, zbocze górskie potomkowie synów Izraela – zwycięzca, z rąk, z posiadania Amorejczyków, przeklętych potomków Chama (Rdz 9,25) Mieczem, produkt z rodzajów informacji i łukiem, produkt z rodzajów informacji do zabrania zbocza górskiego, rodzaj informacji Amorejczykom przez potomków synów Izraela – zwycięzca (Rdz 48,19-22)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma