26 november 2017
Księga rodzaju 42,34-36
"ale przyprowadźcie do mnie najmłodszego brata waszego, abym poznał, że nie jesteście szpiegami, lecz ludźmi uczciwymi. Wtedy oddam wam brata waszego i będziecie mogli swobodnie podróżować po kraju" Czyli ale gdy powtórnie przyjdzie Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka, to pozna ich myśli, słowa i uczynki, że nie byli szpiegami bracia Józefa, nie byli ludźmi uczciwymi, bo nienawidzili brata swojego i sprzedali go Ismaelitom, potomkom z dwóch rodów, Sema i Chama (Rdz 25,12) A ci przywiedli Józefa, syna Jakuba z jednego rodu Sema, do Egiptu i sprzedali go przeklętemu potomkowi Chama (Rdz 39,1; 10,6-7; 9,25) Wtedy gdy sprzedali z nienawiści brata swojego, potem taka będzie nienawiść do brata swojego, potomków synów Jakuba w kraju, w którym zamieszkają (Rdz 17,8-9) "A gdy opróżnili wory, każdy znalazł w swoim worze sakiewkę ze swoimi pieniędzmi. Na widok sakiewek z pieniędzmi zlękli się oni i ich ojciec" Czyli a gdy opróżnili wory ze zbożem - nasieniem, każdy z braci Józefa znalazł w swoim worze ze zbożem - nasieniem sakiewkę, umowna nazwa tkaniny lub skóry z rodzajów informacji, połączonych brzegami do przechowywania pieniędzy, ze swoimi pieniędzmi za zboże - nasienie. Na widok sakiewek z pieniędzmi za zboże - nasienie zlękli się bracia Józefa i Jakub ojciec ich, że poniosą konsekwencje za pieniądze w worach ich za zboże - nasienie "Wtedy rzekł do nich Jakub, ojciec ich: Osierociliście mnie. Nie ma Józefa i nie ma Symeona, a chcecie zabrać Beniamina. Wszystko to zwaliło się na mnie ! " Czyli wtedy rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Jakuba, ojca ich do nich: Osierociliście mnie przez nienawiść do brata swojego, nie ma Józefa, bo z nienawiści sprzedali brata swojego, i nie ma Symeona, bo zostawili go w Egipcie, a chcecie zabrać do Egiptu Beniamina, najmłodszego syna, którego urodziła Jakubowi Rachela, kochana żona Jakuba (Rdz 29,30; 35,16-19) Wszystko to zwaliło się na Jakuba ojca ich przez nienawiść do brata swojego. I wszystko to zwali się na potomków synów Jakuba przez nienawiść do brata swojego (Rdz 42,34-36)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma