8 september 2017
Księga Rodzaju 6,12-14
"I spojrzał Bóg na ziemię, a oto była skażona, " Czyli zobaczył Bóg ziemię w falowych zakłóceniach "gdyż wszelkie ciało skaziło drogę swoją na ziemi " Czyli gdyż wszelkie rodzaje informacji w formie energetycznej z formą ruchu, były w falowych zakłóceniach. " Rzekł tedy Bóg do Noego: " Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga do Noego. " Położę kres wszelkiemu ciału," Czyli położę kres wszelkim rodzajom informacji w formie energetycznej z formą ruchu," bo przez nie ziemia pełna jest nieprawości; " Czyli bo przez nie ziemia - rodzaj informacji w formie energetycznej pełna jest pożądliwości, złości, gniewu, nienawiści i zbrodni z błahego powodu, które potęgują falowe zakłócenia. " zniszczę je wraz z ziemią" Czyli unicestwię pożądliwość, złość, gniew, nienawiść i zbrodnię z błahego powodu, które potęgują falowe zakłócenia wraz z ziemią - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. "Zbuduj sobie arkę z drzewa żywicznego" Czyli apel do każdego z nas, by zapewnić sobie pewne bezpieczeństwo "Zrób komory w arce, i powlecz ją wewnątrz i z zewnątrz smołą" Czyli zapewnij sobie wewnętrzne bezpieczeństwo świadomością, by nie negować i nie manipulować rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. I zewnętrzne, by nie czynić falowych zakłóceń, negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga (Rdz.6,12-14)
1 november 2024
0111wiesiek
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.
29 october 2024
Into DepressionSatish Verma
28 october 2024
Jarzębina czerwonaJaga
28 october 2024
In HoneymoonSatish Verma