8 september 2017
Księga Rodzaju 6,15-17
"A zrobisz ją tak: Długość arki niech wynosi 300 łokci" Czyli wymiar łokcia 0,45m x 300 łokci = 135m szerokość jej 50 łokci (22,5m), a wysokość jej 30 łokci (13,5m) Czyli długość arki sześciokrotnie większa od jej szerokości. Jak sześć dni stwarzania i siódmy szabat - sobota dzień odpoczynku (Rdz.2,2-3) A wysokość arki dziesięciokrotnie mniejsza od jej długości, jak 10 przykazań, zakazów i nakazów (Wyj.20) Czyli arka ponadczasową trójwymiarową proporcją, bezpiecznej konstrukcji geometrycznej. Iloraz trójwymiarowej proporcji długości do szerokości, czyli 6 i długości do wysokości, czyli 10. Pewne bezpieczeństwo w trójwymiarowych proporcjach. Czyli ziemskim (szerokość i długość) czasoprzestrzeni (wysokość) i najwyższym, czyli 6 dni stwarzania i 7 szabat - sobota odpoczynku oraz 10 przykazań, zakazów i nakazów, by nie czynić falowych zakłóceń. Uniwersalna trójwymiarowa proporcja arki i człowieka w poziomie. "Zrobisz w arce okno" Czyli okno dziejowe wieków, przez które dostrzec można rzeczywiste i rzetelne fakty historyczne, prorocze i eschatologiczne "i zakończysz je na łokieć od góry" Czyli zawsze w bliskiej odległości od Wszechmogącego Boga "Z boku arki umieścisz drzwi" Czyli jedyne drzwi wejścia, by ocalić życie. Nie negowaniem i nie manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga "Uczynisz w niej dolne, wyższe i najwyższe komory" Czyli dolne, to wymiar ziemski wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej. Wyższe to wymiar czasoprzestrzeni - informacja dla całości i o całości, czyli wszechinformacja. I najwyższy, to wymiar poza ziemią i poza czasoprzestrzenią, czyli miejsce obecności Wszechmogącego Boga. " Bo oto Ja sprowadzę potop na ziemię, " Czyli Wszechmogący Bóg uczyni rodzajem informacji w formie energetycznej zagładę ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji " aby zniszczyć pod niebem wszelkie ciało, w którym jest dech życia." Czyli aby unicestwić pod sklepieniem wszelkie rodzaje informacji z formą ruchu, do którego dostarczana jest informacja do wewnętrznie ukształtowanego rodzaju informacji ze wszechinformacji . " Wszystko, co jest na ziemi, zginie" , Czyli wszystkie rodzaje informacji w formie energetycznej we wszechinformacji na ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji zostanie unicestwione ( Rdz.6, 15-17)
1 november 2024
0111wiesiek
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.
29 october 2024
Into DepressionSatish Verma
28 october 2024
Jarzębina czerwonaJaga
28 october 2024
In HoneymoonSatish Verma