7 september 2017
Księga Rodzaju 6,9-11
" Oto dzieje rodu Noego: Noe był mężem sprawiedliwym, nieskazitelnym wśród swojego pokolenia " Czyli Noe wzorem dla każdego z nas, w ocaleniu życia swojego i rodziny swojej. Bo był mężem sprawiedliwym i nie negował i nie manipulował rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. Nieskazitelnym, bo nie czynił falowych zakłóceń negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga " Noe chodził z Bogiem " Czyli bo nie negował i nie manipulował rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. I nie czynił falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. " A Noe miał 500 lat, gdy zrodził Sema, Chama i Jafeta ". Czyli Noe zrodził trzech bliźniaków (Rdz.5,32) " I zrodził Noe trzech synów bliźniaków: Sema, Chama i Jafeta " " Ale ziemia była skażona w oczach Boga ". Czyli widział Bóg, że ziemia - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Była falowymi zakłóceniami w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją " i pełna nieprawości " Czyli pełna pożądania, bo miłe dla oczu, bo dobre do jedzenia, ale bez nasienia, bo dla zdobycia mądrości, którą jest mądrość o owocu z nasieniem dla was i owocu - banana bez nasienia nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) Składanie ofiar według własnego uznania, jak Kain bratobójca Abla. Wtedy gdy nie złożył krwawej ofiary. Rozgniewał się bardzo i zasępiło się jego oblicze. Bo negowanie i manipulowanie rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga jest złością, nienawiścią i zbrodnią. Potęgowanie falowych zakłóceń zbrodniami z błahego powodu. Wzywanie Wszechmogącego bez składania krwawych ofiar. I z 10 potomków Adama tylko Henoch i Noe nie czynili falowych zakłóceń. Obcowanie z synami bożymi i rodzenie mocarzy olbrzymów inaczej ukształtowanych. Ciągłe potęgowanie falowych zakłóceń. Dążeniami serca w negowaniu i manipulowaniu rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. Myślami- pożądaniem. Słowami - nośnikami falowych zakłóceń. Uczynkami - zbrodniami z błahego powodu ( Rdz.6, 9-11)
1 november 2024
0111wiesiek
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.
29 october 2024
Into DepressionSatish Verma
28 october 2024
Jarzębina czerwonaJaga
28 october 2024
In HoneymoonSatish Verma