7 september 2017
Księga Rodzaju 6,4-8
" A w owych czasach, również i potem, " Czyli przed potopem i po potopie " gdy synowie boży " Czyli ukształtowane rodzaje informacji słowem Wszechmogącego Boga " obcowali z córkami ludzkimi," Czyli nastąpił akt z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji w formie energetycznej " byli na ziemi olbrzymi, których im one rodziły " Czyli byli na ziemi inaczej ukształtowani, którym synom bożym, ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji w formie energetycznej rodziły. " To są mocarze, którzy z dawien dawna byli sławni " Czyli to są inaczej ukształtowani olbrzymi mocarze, którzy przed potopem i po potopie byli sławni. Sławni, bo inni, ale nie koniecznie lepsi. Analogicznie do współczesnych będących sławnymi, ale nie koniecznie lepszymi." A gdy Pan widział, że wielka jest złość człowieka na ziemi " Czyli gdy Wszechmogący widział, że wielka złość człowieka na ziemi. Czyni wiele falowych zakłóceń na ziemi, czyli rodzaju informacji w formie energetycznej " i że wszystkie jego myśli oraz dążenia jego serca są ustawicznie złe, " Czyli, że wszystkie jego myśli - nośniki falowych zakłóceń i dążenia jego serca są ciągle negatywne. Czyniące falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje, każdy kto tak czyni. " żałował Pan, że uczynił człowieka na ziemi" . Czyli żałował Wszechmogący , że uczynił ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej na ziemi, czyli rodzaju informacji w formie energetycznej " i bolał nad tym w sercu swoim" Czyli i był świadomym , że uczyniony człowiek, który za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje." I rzekł Pan:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego. "Zgładzę człowieka, którego stworzyłem, z powierzchni ziemi, " Czyli poniesie śmiertelne konsekwencje człowiek, którego stworzyłem twórczą myślą i słowem - nośnik rodzaju informacji, z powierzchni ziemi, czyli rodzaju informacji w formie energetycznej." począwszy od człowieka aż do bydlęcia, aż do płazów i ptactwa niebios " Czyli począwszy od ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji w formie energetycznej aż do różnej formy ruchu rodzajów informacji w formie energetycznej " gdyż żałuję, że je uczyniłem " Czyli gdyż żałuję, że je uczyniłem, bo jestem świadomym, że za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniosą śmiertelne konsekwencje " Ale Noe znalazł łaskę w oczach Pana " Czyli ale Noe znalazł litość, bo nie widział Wszechmogący, by Noe czynił falowe zakłócenia (Rdz.6,4-8)
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
3110wiesiek
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.
29 october 2024
Into DepressionSatish Verma
28 october 2024
Jarzębina czerwonaJaga
28 october 2024
2810wiesiek