7 september 2017
Księga Rodzaju 6,1-3
"A kiedy ludzie" Czyli ukształtowane funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej z formą ruchu we wszechinformacji " zaczęli rozmnażać się " Czyli kontynuowali cykliczność aktu i procesu rozradzania się " na ziemi " Czyli rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji " i rodziły im się córki ," Czyli kontynuowali kilkukrotnie akty i procesy rozradzania się i rozmnażania się. Ukończone urodzeniem ukształtowanych funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzajów informacji w formie energetycznej. "ujrzeli synowie boży, " Czyli zobaczyli ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji słowem Wszechmogącego Boga " że córki ludzkie były piękne " Czyli że ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji były o estetycznym wyglądzie " Wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które sobie upatrzyli " Czyli wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które były dla nich atrakcyjne." I rzekł Pan:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego zamieszczony w wirowej formie energii " Nie będzie przebywał duch mój w człowieku na zawsze, " Czyli nie będzie stworzona moją twórczą myślą - wirowa forma energii przebywać w ukształtowanym funkcjonalnie rodzaju informacji wiecznie " gdyż jest on tylko ciałem " Czyli rodzajem informacji w wirowej formie energii." Będzie więc życie jego trwać sto dwadzieścia lat". Czyli będzie więc stworzona twórczą myślą - wirowa forma energii dla nośnika rodzaju informacji jego, trwać określony czas. ( Rdz. 6,1-3)
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
3110wiesiek
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.
29 october 2024
Into DepressionSatish Verma
28 october 2024
Jarzębina czerwonaJaga
28 october 2024
2810wiesiek