30 października 2012

30 października 2012, wtorek ( Tak sobie myślę... )

No właśnie - tak sobie myślę, drogie Trumle, czy nie byłoby fajnie, gdybyśmy sobie urządzili jakiś mały listopadowy czy grudniowy konkurs poezji. Na bardzo prostych zasadach - wyłaniamy dwójkę organizatorów, którzy zbierają teksty konkursowe na pw i anonimowo publikują je pod kolejnymi numerami na przykład w temacie "Konkurs" na forum, po czym po upływie przewidzianego czasu odbywa się głosowanie - jawne lub ukryte - do rozpatrzenia.
Mając tylu zdolnych użytkowników, można zebrać na nagrody jakieś tomiki wierszy bądź coś z galerii "Handmade".
Może jest warta świeczki taka zabawa?
Oczywiście, jeżeli Szanowna Góra Administracyjna nie miałaby nic przeciwko temu.
A co Wy o tym myślicie?


liczba komentarzy: 47 | punkty: 9 |  więcej 

Monika Joanna,  

Miladorku, dobrze wychodzi Ci to myślenie :))) pomysł bardzo fajny; wiersze musiałyby być nowe, bo niektórzy mają dobrą pamięć do tekstów. także ogólnie ja jestem za :)))

zgłoś |

Miladora,  

Oczywiście, że nowe, Moniś. :))) Ułożenie regulaminu to małe piwko, a gdyby Trumle nabrały ochoty, to można się pobawić, bo jeszcze chyba żadnego konkursu tu nie było. :))) Dzięki za poparcie. :)

zgłoś |

Monika Joanna,  

w takich rzeczach masz moje poparcie, a dodatkowo za pomysł uważam, że powinnaś być organizatorką :)

zgłoś |

milena,  

świetny pomysł ; nie zawody sportowe a jednak adrenalina i ciekawość, nareszcie anonimowo; jestem za - tylko termin nie za bradzo ekspresowy... :)))

zgłoś |

milena,  

to znaczy z tą anonimowością może być trudno, wielu z nas ma w punkt rozpoznawalny styl....

zgłoś |

Monika Joanna,  

Mileno, może i ma, ale jakąś namiastka anonimowości może zostanie..

zgłoś |

Miladora,  

Może i można rozpoznać czyjś styl, ale przy anonimowych publikacjach nigdy się tego nie wie na 100 procent, a tajne głosowanie uniemożliwia kierowanie się innymi głosami. ;) Poza tym pomyślałam, że można by dać jakieś dwa słowa kluczowe, które powinny być ujęte w utworze i stanowić pewną wspólną dla wszystkich. Termin na pewno nie byłby ekspresowy, bo zbieranie wierszy można przedłużyć nawet na cały listopad, kończąc zabawę na przykład na Mikołaja. :))) Dobrze by było, gdyby więcej osób zabrało głos w tej sprawie, a ja nie mam nic przeciwko temu, by zostać jednym z organizatorów, bo już się bawiłam w takie rzeczy z całkiem dobrym skutkiem. ;))) No to nagłaśniajmy sprawę i może coś z tego wyjdzie. :)))

zgłoś |

Monika Joanna,  

Miladorku, dwa słowa są okej, kiedyś bawiłam się w trzy - podobnie, ale trzy może być już za dużo. Za to jedno za mało, więc pozostaję przy dwóch. :)))

zgłoś |

deRuda,  

pomysł przedni :))) choć ja nie bardzo jestem do wierszy, ale za to chętnie poczytam, a i pewnie mnie jak zwykle zainspirujecie do rysowania :))

zgłoś |

deRuda,  

myslę, że pomysł warto zamieścić na forum i poczekać na reakcję :))

zgłoś |

Miladora,  

No właśnie - też o tym myślałam, Rudasku, bo w dzienniku przelatują posty jak wiatr i trudniej je znaleźć. :))) Zaraz to zrobię. :)

zgłoś |

Monika Joanna,  

Ale na forum niewiele osób zagląda :))) no i znowu będę musiała przepisywać swoje poparcie :)))

zgłoś |

Miladora,  

Nie będziesz musiała, Moniś - dam link na dziennik. :))) A zresztą wystarczy wtedy jedno "tak". :)))

zgłoś |

Monika Joanna,  

tak jak tak, ale ja tu rozmowę prowadzę, Łobuzicku :))))

zgłoś |

Miladora,  

A prowadź sobie nawet na cztery ręce, Łobuzicku. :)))

zgłoś |

Monika Joanna,  

a ta jeszcze zachęca, no! :)))

zgłoś |

Miladora,  

Zapraszam wszystkie Trumle do zabrania głosu pod propozycją konkursu poetyckiego, zanim umrę śmiercią naturalną razem ze swoim pomysłem. :)))

zgłoś |

Konrad Redus,  

jestem za! dawno na coś takiego czekałem, skopać Wam tyłki to będzie coś ;)

zgłoś |

Monika Joanna,  

Kotku, może tak nie podskakuj :)))

zgłoś |

Miladora,  

Jestem za "skopaniem tyłków", Konradzie. :)))))

zgłoś |

Monika Joanna,  

Ale wyłącznie kopniakiem słów :)))

zgłoś |

Miladora,  

Mała próba sił damsko-męskich. :)))

zgłoś |

Monika Joanna,  

no to ja tym bardziej się piszę, ale stanika rwać nie będę :)))

zgłoś |

filo,  

e tam... wszyscy jesteście rozpoznawalni...

zgłoś |

Monika Joanna,  

filo, no nie wiem, nie wiem, może dla Ciebie, ale ciekawe, czy jakieś zaskoczenie będzie tuż po ogłoszeniu wyników.

zgłoś |

filo,  

powodzenia, co ja Wam będę mówić...

zgłoś |

Monika Joanna,  

filo, nie poznają Cię.. ale okej, rozumiem, że pomysł się nie podoba.. nie musi przecież wszystkim..

zgłoś |

Miladora,  

A założymy się, Filonku, że mnie nie rozpoznasz, jeżeli wrzucę wiersz anonimowo? :)))

zgłoś |

Miladora,  

Filuś - rozpoznawalność nie ma aż takiego znaczenia, skoro traktujemy to jako zabawę. :)))

zgłoś |

filo,  

Ale gdy widzę Mila to mi się samo klika ;P Nie zakładam się, tato zabronił mi hazardu ;)

zgłoś |

Miladora,  

Bo byś przegrała. :)))))

zgłoś |

filo,  

No i mówię - miłej zabawy, znaczy - Wy wiersze, a ja klikanie :D

zgłoś |

filo,  

oj tam, oj tam - po prostu słucham tatusia :D

zgłoś |

Miladora,  

Liczę na to, że w pewnym momencie łapka Cię zaswędzi i napiszesz wierszyk. :)))

zgłoś |

filo,  

musiałabym się postarać trochę... :D

zgłoś |

Miladora,  

Renatko i Arti - zamiast głosować na "dziennik" odezwijcie się pod nim choćby jednym słowem, bo Trumle nie widzą, kto głosuje. :)))

zgłoś |

Nevly,  

odezwany... głosuję na "dziennik", bo fajny pomysł, bo tak sobie myślisz ... fajnie;)

zgłoś |

Miladora,  

No to dzięki, Artuś. :)))

zgłoś |

hossa,  

fajny pomysł Mila:) tylko trzeba wymyślić jakiś temat przewodni :)

zgłoś |

Miladora,  

Tym się zajmą organizatorzy, Hossanko. :)))

zgłoś |

hossa,  

to dobrze:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1