20 november 2017
Księga Rodzaju 41,33-35
"Niech faraon upatrzy teraz męża rozsądnego i mądrego i niech ustanowi go zarządcą całej ziemi egipskiej" Czyli niech faraon - wielki dom upatrzy teraz męża odpowiedniego do rozsądnego zarządzania i mądrego postępowania i niech ustanowi go zarządcą do rozsądnego zarządzania i mądrego postępowania w całej ziemi egipskiej, umowna nazwa kraju zamieszkałego przez plemię Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) "Niech faraon działa i niech ustanowi namiestników nad krajem i zbiera piątą część urodzajów w ziemi egipskiej przez siedem lat obfitości" Czyli niech faraon działa, niech faraon wyda polecenie i niech ustanowi namiestników z polecenia faraona nad krajem plemienia Chawili, syna Kusza, i zbiorą z polecenia faraona ustanowieni namiestnicy faraona piątą część urodzajów, produktów rodzajów informacji w ziemi egipskiej, umowna nazwa kraju plemienia Chawili, syna Kusza, przez siedem cyklicznych lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości, produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) "Niech nagromadzą wszelkiej żywności pod czas tych dobrych lat, które nadejdą. Niech gromadzą zboże z polecenia faraona, niech składają po miastach żywność i przechowują ją" Czyli niech z polecenia faraona ustanowieni namiestnicy faraona nagromadzą wszelkiej żywności, produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) podczas tych dobrych, obfitych siedmiu lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, które nadejdą, wielkiej obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji. Niech gromadzą zboże, produkt rodzaju informacji, z polecenia faraona ustanowieni namiestnicy faraona, niech składają produkty rodzajów informacji i produkty z jednego rodzaju informacji po miastach, prowincje kraju, żywność, produkty rodzajów informacji i produkty z jednego rodzaju informacji ( Rdz 18,8) i przechowują żywność (Rdz 41,33-35)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma