20 november 2017
Księga Rodzaju 41,30-32
"a po nich nadejdzie siedem lat głodu i zapomną, że była wielka obfitość w ziemi egipskiej, i głód wyniszczy ziemię" Czyli po siedmiu cyklicznych latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) Nadejdzie siedem cyklicznych lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, głodu, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji i zapomną, nie będą pamiętać, że była wielka obfitość produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji w ziemi egipskiej, umowna nazwa kraju zamieszkałego przez plemię Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I głód, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8), wyniszczy, zaprzestaną odbywać się oddziaływania informacyjne rodzajów informacji ze wszechinformacją na ziemi - rodzaj informacji "tak że nikt nie będzie pamiętał o obfitości w kraju z powodu tego głodu, który nastąpi, gdyż będzie on bardzo ciężki" Czyli tak że nikt, żaden człowiek - rodzaj informacji nie będzie pamiętał, zapomni o obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji w kraju plemienia Chawili, syna Kusza, z powodu tego głodu, braku produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji, który nastąpi po siedmiu cyklicznych latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji, gdyż będzie głód bardzo ciężki, bo bez produktów rodzajów informacji, i bez produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) "A że sen powtórzył się faraonowi dwukrotnie, znaczy to, że rzecz ta jest u Boga postanowiona i Bóg niezwłocznie ją wykona" Czyli a że sen, stan mózgu do postrzegania zamieszczonych w czasoprzestrzeni symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych powtórzył się faraonowi dwukrotnie, znakiem jest to, że wydarzenia przyszłe są u Boga Wszechmogącego postanowione, wola Boga Wszechmogącego wykonana będzie i Bóg Wszechmogący postanowienia na pewno wykona (Rdz 41,30-32)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma