11 november 2017
Księga Rodzaju 36,39-43
"Gdy umarł Baalchanan, syn Achbora, po nim był królem Hadar, a gród jego nazywał się Pau; a imię żony jego było Mehetabel, córka Matredy, córki Mezahaba" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Baalchanana, syna Achbora, potomków synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Hadar potomek synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, a warowny gród króla nazywał się Pau, jak pustelnik, biedny ubogi, bo wykuta w skale (fortyfikacja wkomponowana w topografię gór Seir). A imię żony króla było Mehetabel, córka matki Matredy, córki ojca Mezahaba, potomków synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama "A oto imiona naczelników Ezawa według ich rodów, ich miejscowości, według ich imion: naczelnik Timna, naczelnik Alwa, naczelnik Jetet" Czyli a oto imiona naczelników rodów potomków synów Ezawa, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejscowości zamieszkania i według ich imion: naczelnik rodu Timna, naczelnik rodu Alwa, naczelnik rodu Jetet "naczelnik Oholibama, naczelnik Ela, naczelnik Pinon" Czyli naczelnik rodu Oholibama, naczelnik rodu Ela, naczelnik rodu Pinon, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion "naczelnik Kenaz, naczelnik Teman, naczelnik Mibsar" Czyli naczelnicy rodów, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion. "naczelnik Magiel, naczelnik Iram. To są naczelnicy rodów edomskich według ich siedzib w kraju, który posiadali. To jest Ezaw, praojciec Edomitów" Czyli naczelnicy rodów, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion. To są naczelnicy rodów edomskich - czerwonych, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion w kraju Edom, który posiadali. To jest Ezaw - Edom, praojciec Edomitów - czerwonych (Rdz 36,39-43)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma