11 november 2017
Księga Rodzaju 36,34-38
"Gdy zaś umarł Jobab, po nim był królem Chuszam, z kraju Temanitów" Czyli gdy zaś zakończyła się destrukcja Jobaba, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Chuszam, z kraju w którym mieszkało plemię Temanitów potomków synów Temana, naczelnika rodu plemienia Temanitów, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia "Gdy umarł Chuszam, po nim był królem Hadad, syn Bedada, który pobił Midianitów na polu moabskim; a jego gród nazywał się Awit" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Chuszama, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Hadad, syn Bedada, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, który w bitwie pobił Midianitów, potomków synów Midiana, syna Abrahama, z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1), na polu moabskim, które należało do plemienia Moabitów, potomków synów Moaba, starszego syna Lota, z jednego rodu Sema, bratanka Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 19,36-37). A warowny gród króla nazywał się Awit, według swego pochodzenia, od przodków "Gdy umarł Hadad, po nim był królem Samla z Masreki" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Hadada, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Samla potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Masreki, na północy ziemi Edomskiej przy drodze do Morza Martwego "Gdy umarł Samla, po nim był królem Saul z Rechobot nad Rzeką" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Samli, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Saul potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Rechobot nad rzeką, na południowy wschód od Morza Martwego w dolinie potoku Zered "Gdy umarł Saul, po nim był królem Baalchanan, syn Achbora" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Saula, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, król Baachanan, syn Achbora, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 36,34-38)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma