15 october 2017
Księga Rodzaju 24,33-37
"Następnie podano mu jedzenie, ale on rzekł: Nie będę jadł, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedzieli: Mów" Czyli następnie podano słudze Abrahama posiłek, ale sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama: Nie będę jadł posiłku, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedziała rodzina Rebeki, by mówił sługa Abrahama "Na to on rzekł: Jestem sługą Abrahama" Czyli na odpowiedź mowy słów rodziny Rebeki, sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama do rodziny Rebeki: Jestem sługą Abrahama "Pan udzielił panu mojemu obfitego błogosławieństwa, tak że stał się zamożnym;" Czyli Wszechmogący Bóg swoją wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, tak że Abraham stał się zamożnym "dał mu bowiem owce i bydło, srebro i złoto, niewolników i niewolnice, wielbłądy i osły" Czyli Wszechmogący Bóg swoja wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, bo dał mu bowiem w obfitości, wiele rodzajów informacji w formie energetycznej - źródło zamożności Abrahama "A Sara żona pana mojego, urodziła już w sędziwym wieku panu mojemu syna, któremu oddał całe swoje mienie" Czyli, a Sara, żona Abrahama urodziła Abrahamowi syna gdy miała dziewięćdziesiąt lat, a Abraham miał sto lat, gdy Sara urodziła Izaaka - potomka danego od Wszechmogącego Boga (Rdz.17,17) któremu Abraham oddał cały swój majątek "I zaprzysiągł mnie pan mój, mówiąc: Nie weźmiesz żony dla syna mego z córek Kananejczyków, w których kraju mieszkam," Czyli swojego sługę Abraham zobowiązał mową słów: Nie weźmie sługa Abrahama, żony dla Izaaka, syna Abrahama z córek Kananejczyków, przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium, w których kraju mieszka Abraham(Rdz.24,33-37)
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek