13 october 2017
Księga Rodzaju 24,24-28
"A ona mu odpowiedziała: Jestem córką Betuela, syna Milki, którego urodziła Nachorowi" Czyli a Rebeka, dziewczyna z rodu Sema odpowiedziała nieświadomemu słudze Abrahama: Jestem córką Betuela, syna Milki, córka Harana, brata Abrahama, którego urodziła Nachorowi, bratu Abrahama "Nadto rzekła mu: Jest u nas słomy i paszy dużo, jest także miejsce do przenocowania" Czyli gdy na mowę słów nieświadomego sługi Abrahama"Czy w domu ojca twojego jest miejsce dla nas do przenocowania ?" Wtedy gdy ponad to rzekła Rebeka nieświadomemu słudze Abrahama: Jest u nas słomy i paszy dużo, jest także miejsce do przenocowania "Wtedy ów mąż padł na kolana, oddał pokłon Panu," Czyli wtedy nieświadomy sługa Abrahama, stał się świadomym, że Wszechmogący Bóg swoją wolę wypełnił w słudze Abrahama. Wtedy świadomy sługa Abrahama padł na kolana, dziękując Wszechmogącemu Bogu "i rzekł: Błogosławiony Pan, Bóg pana mojego Abrahama, który nie odmówił panu mojemu łaski i wierności swej !" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów świadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący, Bóg swoją wolę wypełnił w Abrahamie i okazał niezasłużoną łaskę zbawienia potomstwu Abrahama, i każdemu z nas w Jezusie Zbawicielu, i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) "Pan prowadził mnie drogą do domu braci pana mojego" Czyli Wszechmogący Bóg swoją wolę wypełnił w Abrahamie i Rebece prowadząc sługę Abrahama do rodziny Nachora, brata Abrahama "Dziewczyna zaś pobiegła i opowiedziała rodzinie matki swej o tym, co zaszło" Czyli a dziewczyna z rodu Sema natomiast pobiegła i opowiedziała rodzinie matki swej, która urodziła Betuelowi potomków danych od Wszechmogącego Boga o tym, co się wydarzyło przy studni - źródle świadomości (Rdz.24,24-28)
Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://ksiegaponadczasowa.salon24.pl
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek