1 october 2017
Księga Rodzaju 19,18-21
"A Lot rzekł do nich: Nie Panie ! "Czyli a Lota: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki informacji były mową słów, negacji z uzasadnieniem do posłańca Boga Wszechmogącego "Oto sługa twój znalazł przychylność w oczach twoich i okazałeś wielką łaskę wobec mnie, zachowując mnie przy życiu" Czyli oto Lot i jego rodzina są świadomi, że posłańcy Boga Wszechmogącego, nie mogą nic uczynić bez świadomości Lota i jego rodziny. Obdarowanych największym, niezasłużonym darem świadomości, ocalenia życia. Bo nie poniosą śmiertelnych konsekwencji razem z mieszkańcami miasta - państwa Sodoma. A za czynienie falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Na pewno poniosą śmiertelne konsekwencje, mieszkańcy miasta - państwa Sodoma. "Lecz ja nie zdążę ujść w góry, zanim mnie dosięgnie nieszczęście i umrę," Czyli lecz Lot z rodziną, i ze wszystkim, co do Lota należało, nie zdąży dojść w góry, zanim Lota i jego rodzinę dosięgną śmiertelne konsekwencje ponoszone przez mieszkańców miasta - państwa Sodoma "oto jest miasto w pobliżu, do którego mogę uciec" Czyli oto jest miasto - państwo w pobliżu okręgu nadjordańskich miast - państw, do którego mogę uciec przed śmiertelnymi konsekwencjami ponoszonymi przez mieszkańców miasta - państwa Sodoma "Jest ono małe. Pozwól mi, proszę, tam uciekać" Czyli jest to miasto - państwo małe. Lot zwraca się z prośbą do posłańca Boga Wszechmogącego o pozwolenie, żeby tam uciekać z jego rodziną przed śmiertelnymi konsekwencjami, ponoszonymi przez mieszkańców miasta - państwa Sodoma "Choć jest ono małe, w nim ocalę życie" Czyli choć jest to miasto - państwo małe, ale w nim Lot ocali swoje i rodziny życie "I rzekł do niego: "Czyli słowa, dźwięki, wibracje- nośniki informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Lota:"Oto i w tej sprawie biorę wzgląd na ciebie:" Czyli oto i ta prośba Lota zostanie spełniona, ze względu na Lota i jego rodzinę. Obdarowanych największym, niezasłużonym darem świadomości, ocalenia życia "Nie zniszczę tego miasta, o którym mówiłeś" Czyli posłaniec Boga Wszechmogącego, nie zniszczy tego małego miasta - państwa, o którym mówił Lot. Bo w nim Lot ocali swoje i rodziny życie przed śmiertelnymi konsekwencjami, ponoszonymi przez mieszkańców miasta - państwa Sodoma (Rdz.19,18-21)
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek