29 september 2017
Księga Rodzaju 18,23-26
"a zbliżywszy się Abraham rzekł:" Czyli a zbliżywszy się w odniesieniu do sprawiedliwości Boga Wszechmogącego Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji "Czy rzeczywiście zgładzisz sprawiedliwego wespół z bezbożnym ? " Czyli, czy rzeczywiście może ponieś śmiertelne konsekwencje człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czyni falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Razem z tym człowiekiem, co neguje i manipuluje rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. I czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni "Może jest w tym mieście pięćdziesięciu sprawiedliwych;" Czyli może jest w mieście - państwie Sodomie pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czynią falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją " czy także ich zgładzisz i nie przebaczysz miejscu temu przez wzgląd na pięćdziesięciu sprawiedliwych, którzy są w nim ?" Czyli, czy także pięćdziesięciu ludzi poniesie śmiertelne konsekwencje i nie darujesz miejscu, w którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego przez wzgląd na pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego, którzy są w nim, w którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. "Nie dopuść, byś miał uczynić coś podobnego, by uśmiercić sprawiedliwego wespół z bezbożnym, " Czyli nie uczyń niesprawiedliwie, by poniósł śmiertelne konsekwencje człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. Razem z człowiekiem, który neguje i manipuluje rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. Czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni " by sprawiedliwego spotkało to samo, co bezbożnego. Nie dopuść do tego ! "Czyli by człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. Nie uczyń niesprawiedliwie ! " Czyż ten, który jest sędzią całej ziemi, nie ma stosować prawa ?" Czyli, czyż Bóg Wszechmogący, który jest Stwórcą jest też i sędzią całego uniwersum, czyż nie ma stosować sprawiedliwego prawa ? " I rzekł Pan : Jeśli znajdę w mieście Sodomie pięćdziesiąt sprawiedliwych, " Czyli rzekł : słowo, dźwięk, wibracja- nośnik informacji Wszechmogącego: Jeśli znajdę w mieście - państwie Sodomie pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego "przebaczę całemu miejscu ze względu na nich" Czyli daruję całemu miejscu, na którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego ze względu na tych, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. By nie ponieśli śmiertelnych konsekwencji razem z tymi, co negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego (Rdz.18,23-26)
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek