28 march 2017

Trochę Pocosia- że wszystko dzieje się przez sen

No nie wiem Pocosiu, nie wiem, ale po co wszystko dzieje się przez sen? – zapytałam lekko wątpiąc. Po co, to się jeszcze okaże – Pocoś przetarł zaspany pyszczek i otworzył tak szeroko oczy, że mógłby w nich pomieścić cały świat, lub przynajmniej ten pociąg, który w tym samym momencie się zatrzymał. Wysiedliśmy po coś. Stacja przywitała nas tablicą z nazwą miejscowości, i z miną kota z  Cheshire. Pocoś przeturlał się obok mnie, czym narzucił mi właściwe tempo, bo Pocosie tak czasami mają, że się turlają, szczególnie wtedy, gdy są trochę zaniepokojone, co zresztą zdarza im się rzadko. Jednak tym razem Pocoś wyraźnie był niewyraźny. A któż tak chaotycznie rozsypał gwiazdy, że nie można żadnej uchwycić? – zamarudził - Trudno, będziemy podążać za tamtą- i wskazał kierunek taki mniej więcej. Po pewnym czasie, trudno powiedzieć czy długim, czy krótkim, gdyż w bezczasie idzie się trochę po maśle, pomyślałam, że wpadliśmy z Pocosiem po uszy w jakieś Science Fiction. I raczej żaden morał nas tu nie znajdzie. I nie zmartwiłam się, bo nie zdążyłam.


number of comments: 15 | rating: 5 |  more 

alt art,  

mistrz sztuki układania gwiazdozbiorów choć nie cierpi na bezsenność; jedno jajo wyjęte z nieskończoności; gałązką dotknij niby żartem..

report |

hossa,  

chyba wykorzystam ten fragment w jakimś Pocosiu :P dzięki alt :)

report |

alt art,  

ależ..

report |

hossa,  

hej alt :)

report |

issa,  

a zostawię i tutaj ten szkic; niechaj się darzy Pocosiom przez Sen: http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Teksty_teoria_literatury_krytyka_interpretacja/Teksty_teoria_literatury_krytyka_interpretacja-r1973-t-n2_(8)/Teksty_teoria_literatury_krytyka_interpretacja-r1973-t-n2_(8)-s1-6/Teksty_teoria_literatury_krytyka_interpretacja-r1973-t-n2_(8)-s1-6.pdf

report |

issa,  

(tak swoją nieswoją i nie swoją drogą to ten link w całości wygląda w miejscowych okolicznościach przyrody na kataklizm ;d)

report |

hossa,  

tak swoją drogą, to wygląda ten link bardzo profesjonalnie : i teksty i teoria i literatura i krytyka oraz interpretacja :) czyż można wymarzyć sobie lepszy kataklizm pod szkicami Pocosia w prozie :) ? i p.s czytałam na Synaps ten link i nawet pomyślałam sobie, że jestem zaskoczona, miło :) że my takk z Pocosiem błądzimy, wprawdzie lekko po omacku, ale w bardzo interesujących rewirach przeca i po śladach , tych, co przed nami w snach bywali :) dziękuję issa :)

report |

issa,  

a proszę:)

report |

supełek.z.mgnień,  

A więc to są Pocosie, o których jakiś czas temu wspominałaś. :) [Chyba polubię ten czas.]

report |

hossa,  

a hej :) ano, to te Pocosie :) Pocosie to nic wielkiego :)

report |

supełek.z.mgnień,  

Nic wielkiego, może stanowić o ich naturze. ;)

report |

hossa,  

yhm, tak być może :)

report |

Ananke,  

Heh dobre, taka lakoniczność a jednocześnie głęboka myśl

report |

hossa,  

a witaj Ananke :) dzięki :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1