28 march 2016

28 march 2016, monday ( prostota (wszechświata) )

a mężczyźni to są
zbudowani głównie z wody
wzór chemiczny ha dwa
o reasumując pośrodku ha
po bokach dwa
jajka

czasem jak tężesz rozcieńczą
duchem szpirytusem powstaje deszcz i
są jaja


mua,  

zasadniczo to miało być jako preambuła, aaalee psuje całość = więc tu " (zamknij oczy wyobraź /sobie że jesteś jądrem atomu wodoru/ wokół ciebie w promieniu czterdziestu pięciu kilometrów nie ma nic /po orbicie 46 kilometrów krązy elektron/ tak wygląda atom wodoru = jeden h/ zbudowani z wielu takich atomów / choćby w najprostszej wodzie są 2 atomy tlenu i jeden wodoru / a mamy w sobie miliony :atomów p, połączeń drgań i współgrań między nimi / i to wszystko drga współgra i działa )"

report |

K.Felkowa,  

Cały wszechświat jest jednym wielkim zadziwieniem, a w nim i taka kropelka wody :) Ogólnie.: Znaczy się, że świat (zbiór wszelkich form fauny i flory) jest tylko drżącym (można by dodać - nad sobą) zbiorem atomów próbujących współgrać ze sobą, ok. Jakoś to pasuje nawet do "efektu motyla". Szczególnie.: Spróbowałam sobie to wyobrazić i wyszło mi, że jestem cholernie samotnym jądrem atomu, który powinien wejść w interakcję z innymi aby stać się czymś bardziej konkretnym niż tylko zwykłym H. Swoją drogą, ponoć woda odpowiednio "zmotywowana" staje się "uśmiechnięta". Idę popić :)

report |

mua,  

zasadniczo to uprościłem rzeczywiście . Bo ktoś wyliczył, że gdyby jądro atomu wodoru powiększyć do wielkości naszej głowy, to elektron krążyłby po orbicie 45 kilometrów ( A w śrdtku my sami w wkoło nic ) = jesteśmy zbudowani z niczego . A wiele takich "NIC" jak napisałaś, drga i współgra ze sobą heheh. Ja napisałem - zamknij oczy wyobraź /sobie że jesteś jądrem atomu wodoru/" = licząc cały tułów to byłoby już zapewne, że najbliższy elektron i to byłoby już ze 125 kilosów od nas heheh. A już w tym kontekście ciężka ta woda) żeby wyobrazić sobie "rozszczepienie jądra wodoru" = wybuch atomowy ... wydaje się, że to tylko pukanie do drzwi następnego kosmosu - jądra wszechświata, czy może raczej subkosmosu ;))

report |

K.Felkowa,  

fakt, mocno upro-szczone :))

report |

mua,  

eee tam ;)))) katalawenisz heheh

report |

K.Felkowa,  

dobra, drugie ciekawe słowo w tym dniu, rozkminisz?

report |

mua,  

katalaweno ( ponoć = tak czytałem w slangu młodziezowym) znaczy nie rozumiem , po Polsku udaję Greka, że nie rozumiem ;))

report |

zuzanna809,  

... a kobiety?:)

report |

mua,  

no moi menszczyzna ;)) , a kobi ety to są heheheh

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1