28 marca 2016

28 marca 2016, poniedziałek ( prostota (wszechświata) )

a mężczyźni to są
zbudowani głównie z wody
wzór chemiczny ha dwa
o reasumując pośrodku ha
po bokach dwa
jajka

czasem jak tężesz rozcieńczą
duchem szpirytusem powstaje deszcz i
są jaja


mua,  

zasadniczo to miało być jako preambuła, aaalee psuje całość = więc tu " (zamknij oczy wyobraź /sobie że jesteś jądrem atomu wodoru/ wokół ciebie w promieniu czterdziestu pięciu kilometrów nie ma nic /po orbicie 46 kilometrów krązy elektron/ tak wygląda atom wodoru = jeden h/ zbudowani z wielu takich atomów / choćby w najprostszej wodzie są 2 atomy tlenu i jeden wodoru / a mamy w sobie miliony :atomów p, połączeń drgań i współgrań między nimi / i to wszystko drga współgra i działa )"

zgłoś |

K.Felkowa,  

Cały wszechświat jest jednym wielkim zadziwieniem, a w nim i taka kropelka wody :) Ogólnie.: Znaczy się, że świat (zbiór wszelkich form fauny i flory) jest tylko drżącym (można by dodać - nad sobą) zbiorem atomów próbujących współgrać ze sobą, ok. Jakoś to pasuje nawet do "efektu motyla". Szczególnie.: Spróbowałam sobie to wyobrazić i wyszło mi, że jestem cholernie samotnym jądrem atomu, który powinien wejść w interakcję z innymi aby stać się czymś bardziej konkretnym niż tylko zwykłym H. Swoją drogą, ponoć woda odpowiednio "zmotywowana" staje się "uśmiechnięta". Idę popić :)

zgłoś |

mua,  

zasadniczo to uprościłem rzeczywiście . Bo ktoś wyliczył, że gdyby jądro atomu wodoru powiększyć do wielkości naszej głowy, to elektron krążyłby po orbicie 45 kilometrów ( A w śrdtku my sami w wkoło nic ) = jesteśmy zbudowani z niczego . A wiele takich "NIC" jak napisałaś, drga i współgra ze sobą heheh. Ja napisałem - zamknij oczy wyobraź /sobie że jesteś jądrem atomu wodoru/" = licząc cały tułów to byłoby już zapewne, że najbliższy elektron i to byłoby już ze 125 kilosów od nas heheh. A już w tym kontekście ciężka ta woda) żeby wyobrazić sobie "rozszczepienie jądra wodoru" = wybuch atomowy ... wydaje się, że to tylko pukanie do drzwi następnego kosmosu - jądra wszechświata, czy może raczej subkosmosu ;))

zgłoś |

K.Felkowa,  

fakt, mocno upro-szczone :))

zgłoś |

mua,  

eee tam ;)))) katalawenisz heheh

zgłoś |

K.Felkowa,  

dobra, drugie ciekawe słowo w tym dniu, rozkminisz?

zgłoś |

mua,  

katalaweno ( ponoć = tak czytałem w slangu młodziezowym) znaczy nie rozumiem , po Polsku udaję Greka, że nie rozumiem ;))

zgłoś |

zuzanna809,  

... a kobiety?:)

zgłoś |

mua,  

no moi menszczyzna ;)) , a kobi ety to są heheheh

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1