2 march 2014
2 march 2014, sunday ( Sybilla ? )
... hm wydaje mi się, że jeszcze od dziadów, ( a później powtarzany przez rodziców, szczegolnie tatę ) otrzymałem taki przekaz " wojna swiatowa, ( ktora zniszczy świat ) zacznie się od małego kraju ". Czyżby to już ??? Czy właśnie chodziło o Krym ??? ... bezpiecznie nie jest i myslę, że bliżej niż nam się wydaje. ... poniżej moje zdanie
Oto kilka faktów. Rosja , Chiny i Stany są największymi trucicielami świata. Jednocześnie pakiet klimatyczny wymyśla Unia Europejska – komu jest to na rękę??? W Polsce zamyka się w związku z tym kopalnie, a górnicy z Polski chwalą sobie pensje górnika w Niemczech i tam pracują - wiadomości mam z pierwszych rąk ( Niemcy mają bardzo wysokie wydobycie węgla brunatnego i są w czołówce światowej ). Niemcy z Rosją budują rurę gazową pod dnem Bałtyku omijającą Polskę. Jednocześnie ( wcześniej ) Pan Premier Pawlak podpisuje niekorzystną dla Polski – wieloletnią umowę gazową. Za takie cós siedziała w pierdlu Julia Timoszenko ( broniona notabene przez wszystkie światowe elity ). Polska nie może zdywersyfikować zasobów : ropy i gazu , choćby przez budowę tankowców, bo Unia zamyka nasze stocznie ( to jeden warunków przyznania nam quasi dotacji, bo przecież są one z naszych własnych składek ), a rura pod dnem Bałtyku = Rosja - Niemcy nie pozwala na zbyt duże zanurzenie tankowców ( danych już nie pamiętam , ale można to sprawdzić ) - nawet gdybyśmy je chcieli budować i przywozić sobie gaz i ropę skądkolwiek, ale nie kupować chocby od Ruskich. A wydobycie gazu łupkowego w Polsce jest niby zbyt kosztowne i nieopłacalne, choć naukowcy wyliczają odwrotnie = że starczyłoby go na kilkadziesiąt - nawet powyżej 90 lat. Komu na tym zależy ??? Kto tym trzęsie ?? Wydaje się, że wiadomo na czyim pasku chadza Unia, jednocześnie zasilając finansowo : Rosję, Stany i Chiny i pozwalając im blokować sprzedaż surowców innym krajom pod przeróżnymi pozorami i sankcjami ;). ( jakiś czas temu produkty chińskie były w Uni blokowane - teraz nas zalewają ).
A wydawałby się, że wystarczyłoby przestać od nich kupować : ropę, gaz, węgiel i inne. Tylko, że tedy te kraje musiałyby przekuć karabiny i czołgi na lemiesze i wziąć się do roboty. Szczególnie Ruscy. A przykryć Ukrainę i cały świat mogliby tylko czapkami, bo kasy na broń by nie mieli. A tak mają – cwaniaczki i ciągle mało im broni i surowców. Przykład to Gruzja i Abchazja i inne ( tam są surowce ).
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma
18 november 2024
1811wiesiek
18 november 2024
0007.