3 june 2011

3 june 2011, friday ( Jezus Chrystus Król Polski, czyli Fobian Siembaum na nowo ujmuje stary paradoks. )

Czy Polacy są w stanie zbudować tak wielką figurę Chrystusa, by sam Wszechmogący nie był w stanie jej unieść?


number of comments: 7 | rating: 6 |  more 

issa,  

:d Ano są, są w stanie. Ech. http://www.youtube.com/watch?v=DUp7opL0F0I Dobrego, Waldemar

report |

Florian Konrad,  

dobreeee... stary problem obleczony w nasze polskie szaty :)))) Ale znając nasz katolicyzm zbudowałiby taką figurę, i to ze szczerego złota... :))) na hospicjum taka babcia radiomaryjna nie da, ale na odwierty geotermalne dla Rydzola- śle pół renty (nie mówię o moich Babciach, te były normalne, tylko o mocher-staruszkach. ) Od 15 r. ż. jestem dumnym ateistą- i to była najpiękniejsza zmiana w moimk życiu :)

report |

Miladora,  

Czasem im coś większe, tym bardziej puste ;)))

report |

Darek i Mania,  

od pytania autora to są czytelnicy, czekający na wiersze w starym dobrym wydaniu --takie filozoficzne skróty nie wyprowadzą mnie z myśli by autor napisał długi dobry wiersz - póki co to poczekajmy na szybkie tempo budowy przez "głownego majstra z niemiec "

report |

Waldemar Kazubek,  

Dariusz, przepraszam, na razie nie wiem o czym by tu napisać, sygnalizuję tylko moje sny, że niby nadal jestem...

report |

gabrysia cabaj,  

fatalny zapis - panie Kazubku!!! co się z panem dzieje??? gdzie ten poeta, który potrafił zatrzymać, wzruszyć...buuuuu

report |

Waldemar Kazubek,  

Fatalny? Otóż ten poeta się zastanawia, on jest bardziej miejski filozof-głupek a nie poeta. Na dwoje babka wróżyła, napisze, albo nie napisze, przymusu nie czuje, to zdrowe. Pozdrawia.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1