2 czerwca 2012

2 czerwca 2012, sobota ( inny wymiar )

niewymierny ból
teraz już wiem
nie jestem człowiekiem


liczba komentarzy: 20 | punkty: 13 |  więcej 

...,  

bo znosisz, dajesz radę ... kobieta to nie człowiek - robot wielofunkcyjny ... nie, no żart, ale z robotem jednak ma coś wspólnego - człowiek nie jest w stanie tyle znieść, wytrzymać, przeżyć etc, co kobieta ..

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

też, ale ból sprawia że jesteśmy wyalienowani, nie można myśleć jak wtedy, to coś czego aż tak nigdy nie czułam:)

zgłoś |

...,  

no tak, ból wpływa bardzo na myślenie, nastawienie do świata i innych ... to wiem, nie będę tu z litanią, ale np najnowszy nabytek - od 7 m-c codziennie wszystkie mięśnie mnie bolą - raz mniej raz bardziej, ale już się przyzwyczaiłam, na początku gorzej było ;)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

myślałam że jestem silna :( zawsze jest coś co powali:) ja nie chcę się przyzwyczajać :) muszę !!! :)

zgłoś |

...,  

no tak jest, że się musi, a nie że chce... czasem fajnie jak boli, ale to w innych zupełnie okolicznościach ;)) damy radę, jak nie my, to kto ? :))

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

damy radę:) dzięki buziaki

zgłoś |

Joha,  

Olu, dałam punkt, choć moje serce pełne buntu !!! Nie martw się, wyszłam z takiej :"dziury" - tak ten okres życia nazywałam i wyszłam cało :))) Choć ze mną na spacer, nad morze:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

dziękuję za obecność nie buntuj się:) powiem tylko że tu o fizycznym, na spacer bardzo chętnie jak wstanę:) buziaki i dziękuję:)

zgłoś |

sisey,  

Ola, wiesz, że kobiety maja dużo wyższy próg tolerancji na ból niż mężczyźni? Natura zadbała - faceci nie rodzą. Trzymaj się, proszę.

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

poród to bułka z masłem:) trzymam się Sis trzymam i się nie dam!:)

zgłoś |

Joha,  

Tak, natura zadbała i to czasem z nadmiarem. Już się nie buntuję, a na spacer jestem zawsze gotowa:-) Buziaki:)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

uwielbiam chodzić to moje małe zboczenie:) od Brzeźna do Sopot piechotką damy radę:)

zgłoś |

lajana,  

A jak minie, to będzie tak, jakby obudzić się ze snu. A minie i to jest piękne. Dużo dobrej energii ode mnie. :)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

Dziękuję Lajanko potrzeba mi jej teraz:) Pozdrawiam

zgłoś |

Joha,  

Olu, damy radę :))))

zgłoś |

Joha,  

Ineso, masz rację: to mija i w tym nadzieja:)

zgłoś |

hossa,  

ból, brrr, ale kobiety są twarde, wszystko mija ;p

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

czasem to dobrze a czasem źle że wszystko:) ale takie życie:) Pozdrawiam

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

trzymam kciuki aby minął ...

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1