2 marca 2015

5 lutego 2015, czwartek ( Horror vacui )


coś jakby dżuma może cholera                 
przyjaciół z Trumla migiem zabiera
szukam wśród wierszy grafik i fotek
zwabił ich fejsbuk – siedziba plotek
 
dla Ananke
 


liczba komentarzy: 56 | punkty: 18 |  więcej 

Nevly,  

pies jechał tego tam... facezdrzewem... pozdr. :)

zgłoś |

bosonoga,  

"pies jechał tego tam." - mam podobne zdanie :)

zgłoś |

bosonoga,  

Czyżbyś miał wątpliwości?

zgłoś |

Ananke,  

:)) dzięki

zgłoś |

bosonoga,  

Również dzięki :)))

zgłoś |

mua,  

zawsze wolałem komedie ;))

zgłoś |

Aśćka,  

zaraz zejdę..:)

zgłoś |

bosonoga,  

mua - "zawsze wolałem komedie" - i tak trzymać!

zgłoś |

Aśćka,  

i tak i nie:)

zgłoś |

bosonoga,  

"i tak i nie" - dyplomatka z Ciebie :)

zgłoś |

Aśćka,  

nie:) raczej tak zdroworozsądkowo, wszędzie można znaleźć Ludzi, którzy pasjonują się tym co Ty, mogą to być oczywiście plotki, a może to być fotografia, literatura i stanie na głowie. wszędzie są plusy i minusy, pytanie po co korzystasz z jakiegoś narzędzia komunikacji, czy na przykład nie staje się celem samym w sobie. Całusy i serdeczności :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

fejsbuk mnie nudzi/ jestpełen lajków, a nie ludzi // :))) (od razu mówię, zę zaglądam tam gościnnie raz na ruski rok i wcale mi nie brakuje częściej, tam jest tylko niunianie się - co kto lubi)

zgłoś |

bosonoga,  

jeślinko - tak właśnie - "niunianie" - :)))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

a przecież jestem też z Tobą, Bose Nóżki :)

zgłoś |

bosonoga,  

Damianie - bardzo się z tego cieszę!

zgłoś |

Damian Paradoks,  

okrzykiem entuzjazmem zdrowym budulcem odwrócisz bieg wydarzeń jak kartkę książki jednym małym palcem ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

a jam do fejsa/ wciąż nie zastukał/bo zbytni wybór w tamtejszych...sztukach ;))

zgłoś |

bosonoga,  

Wieśniaczku – pozwól, że przyklasnę Twoim mądrym słowom, – co za dużo, to niezdrowo :) Uśmiech dla Ciebie!

zgłoś |

bosonoga,  

Aśćka - Po kolejnej zachęcie, – „jeśli nie ma cię na fejsbuku, to w ogóle cię nie ma”, jako osoba niepokorna w innych miejscach udowadniam, że jednak jestem :) Tak , można znaleźć ludzi o podobnych zainteresowaniach, ale to igła w wielkim stogu siana zdominowanym przez celebrytów i nastolatków. A polubienia znajomych to raczej grzecznościowa formuła, niż ocena „dzieła”. Takie fejsbukowe TWA. Oczywiście to tylko mój punkt widzenia. Buziaki serdecznościowe!

zgłoś |

Aśćka,  

Bosonogo Kochana, napiszę krótko :) każdy portal nawet najbardziej nastawiony na wspólne działanie może zamienić się w poligon dla TWA, czy tez po prostu spełznąć do roli Klubu Toarzyskiego, czy to będzie facebook, czy cokolwiek innego. To od ludzi zależy czego chcą i czy to robią. Byłam świadkiem kilkukrotnie rozpadu czy też ulotu ducha kooperacji z kilku fajnych zespołów. Albo brły górę potrzeby zgoła niemerytoryczne ( co zniechęca ludzi, którym chce się razem - ale jednak robić coś), albo "coś się wypalało". Tak bywa. To smutne, ale bywa. Dla mnie Fejsbuk pełni bardzo określoną funkcję - i to one beze mnie nie istnieje, a nie odwrotnie, a czy będzie tak dalej i w jakim wymiarze - nie wiem.

zgłoś |

bosonoga,  

Damianku - miejmy nadzieję :) Pozdrowionka serdeczne :)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

zastanawiam się nad dedykacją. Czemu dla Ananke a nie dla mnie;)

zgłoś |

Ananke,  

hehe Damian :) dla mnie i już

zgłoś |

Damian Paradoks,  

aż taki nieszczęśliwy nie jestem bo i nie tak dawno Earth (E.T.) dedykowała wiersz dla mnie :) No ale Ty nie uciekasz przecież do FB gdzie ja jestem od kiedy on istnieje i zanim ktokolwiek z Trumla wiedział o jego istnieniu :) ... i żeby tylko na FB :) . Jedną nogą jestem również na Obłoku Magellana :)

zgłoś |

Ananke,  

do fb nie ucieknę z prostego powodu - nie posiadam tam konta i posiadać nie będę :) "Na obłoku Magellana" hehe :)

zgłoś |

ApisTaur,  

ja też nie//:)

zgłoś |

Ananke,  

o, to jest nas dwoje ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

troje :)))) (moje wrażenia z FB to kilka wejść przez cudze konto, babska ciekawość czy jak ? ;))))))

zgłoś |

Ananke,  

ja też z ciekawości splądrowałam to i tamto konto ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

co mnie tylko utwierdziło w decyzji o nie wpisywaniu się do tego stada ;))

zgłoś |

Ananke,  

heh cieszy mnie to, bo zdaje się jesteśmy w totalnej mniejszości ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

wierzę ludziom, którzy twierdzą,że maja na fb coś pożytecznego - grupę o konkretnych zainteresowaniach (a nie zalajkowaniach), moja znajoma twierdzi, że ma tam kogoś, kto robi jej zawodową prasówkę i ona już nie musi, na to spisane - ale to tak rzadkie wyjątki, że nawet nie mają siły potwierdzać reguły :)

zgłoś |

Ananke,  

tak, znam podobne opinie i jestem skłonna im zawierzyć.

zgłoś |

deRuda,  

to ja podłącze się własnie z taką opinią :) jestem zadowolona z kąta, owszem, na początku wymaga to mocnej selekcji, co chcę oglądać i dzięki temu wiem co robią ilustratorzy na świecie, co się dzieje w astronomii i nauce itp :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

to się nazywa zdrowa asertywność :))

zgłoś |

doremi,  

na fejsie tłoczno/ artystów plejada/ odrobiny ciszy/wszystko wokół gada// :))

zgłoś |

bosonoga,  

doremi -nie tylko artystów plejada tak donośnie gada :) Dzięki za odzew! Pozdrowionka!

zgłoś |

doremi,  

bosanóżko jasne, jak w ulu, chyba..., nie wchodzę, ale tak sobie wyobrażam, ściskam :)

zgłoś |

bosonoga,  

Odściskuję :)

zgłoś |

Drwal,  

odra i ospa, nie jednego zabrała z trumla osła, bo osłabł, bo pierdół się zachciało ? a tu ich mało ?

zgłoś |

bosonoga,  

Drwalu - odra coraz bliżej sięga, a pierdół i tutaj mamy pod dostatkiem :) PoZdrówka!

zgłoś |

ApisTaur,  

ach jeszcze trochę i do wyrębu / pójdzie brać cała wprost z mordoksięgu / ekshibicjonizm szybko przeminie / i "cool" ten będzie / kto dziś nie wymiękł // gdy widzę owczy pęd/ idę w drugą stronę / pozdrawiam :-)

zgłoś |

bosonoga,  

Tomku -"gdy widzę owczy pęd/ idę w drugą stronę " - to zupełnie jak ja :) PoZdrówka!

zgłoś |

jeśli tylko,  

"bo gdy traktem ku północy/ podążają hufce ludne/ ja podnoszę dumnie głowę/ i odjeżdżam na południe..."// - śpiewało się :))

zgłoś |

doremi,  

szedł słoń z muchą przez most, w środku zimy, ona do niego - ale tupimy :)))

zgłoś |

Drwal,  

przylgło do burty jak do wiersza rymy -kurde płynymy

zgłoś |

mua,  

heheheh

zgłoś |

bosonoga,  

Cieszy mnie fakt, że nie tylko ja jestem dziwolągiem anty-fejsbukowym. Dziękuję wszystkim za odzew, może Truml ma jeszcze szansę na powrót do pionu :) Warto się o to postarać.

zgłoś |

bosonoga,  

Fasolko – czy słoń i mucha przywędrowały tutaj z bajki Wieśniaka? :)))

zgłoś |

doremi,  

wita jBosanóżko, byłam pewna, że ulokowałam ten komentarz pod wierszem Wiesia, dziwne...., coś pomieszałam....:)))

zgłoś |

xyz,  

prawdziwnie bosonoga ! pozdrawiam serdecznie :) a atmosfery na trumlu do fruwania brak jak świeżego tlenu; może by więc dobić to konające zwierze, niech sie nie męczy, nie ropieje ....

zgłoś |

bosonoga,  

Zoi - świnto prawda - "atmosfery do fruwania brak", ale ja wciąż mam nadzieję na odnowę :) Dzięki za przycupnięcie :)

zgłoś |

Ananke,  

;)) SPA się w takich razach sprawdza

zgłoś |

Damian Paradoks,  

to ja mogę robić za powietrze ;)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1