parafraza utworu Słowem malowane co przez EC był on popełnion

na europalecie miałkości
puste słowo sobie mości
gniazdko wije i dogadza sobie samo
samo z sobą też się maca
piękność sobie uzurpuje
głośno wrzeszczy – szare chuje
barwne jestem jak kretonka
i cześć niosąc własnym smrodkom
głęboki wzięło wdech
i puściło bąka
 
http://www.truml.com/profiles/2516/poetry/73440  sznurek do oryginału

Towarzysz ze strefy Ciszy
23 marca 2011 o 12:11

nie no... to jest moc! pogratulowac poczucia taktu ;)

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 16:00

Chwała wam Janiszko za wasz demaskatorski zapał, szczególnie teraz, w tak złym okresie tego portalu, który z wolna zamienia się w jakieś psiapsiółkowisko. A piszę to tutaj również dlatego, że już bardzo dawno temu zadowolony z siebie autor oryginału wepchnął knebel w moje złote usta. Hip hip hurrra Janiszko!

zgłoś

Paweł
25 marca 2011 o 17:20

Kazubek i z czego tak się cieszysz, te gówno niczym się nie różni od mojego

zgłoś

Waldemar Kazubek
25 marca 2011 o 18:13

Czyś zauważył, synku, że ja tu ani słowa o wierszu nie napisałem?

zgłoś

gabrysia cabaj
23 marca 2011 o 16:22

ja nie chcę się dać porwać tej fali słodkiego liryzmu, ale i u mnie już jedno skrzydło zagarnia - podstępna:)

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
23 marca 2011 o 17:12

Uwarzam każdą krytykę za świństwo. Uważam że ten portal jest dla wszystkich. Grafoman to ktoś kto lubi pisać . A jeżeli ktoś czuje się prawdziwym poetą to powinien wydawać, a nie wklejać na takie strony dla nas grafomanów.. Czy nasi poeci ( prawdziwi poeci tu wklejają ? -nie.. Oni WYDAJĄ swoje wiersze. Fakt--trafiają się na tych stronach bardziej i mniej banalne wiersze, ale wtedy można je omijac i już , albo coś doradzić. Życie jest takie krótkie..Przykładem może być Japonia--. Miłych przemyśleń... NO. powiedziałam--już dawno chciałam to powiedzieć. Kocham Was--pomimo wszystko.Pozdrawiam. Wiersz jako wiersz-bardzo mocny.Nawet mi się podoba:)

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 18:40

Droga An, nie mieszaj porządków! Tak, ten portal jest dla wszystkich. Nie wiem jaka jest Twoja wiedza o rynku wydawniczym a w szczególności rynku wydawniczym poezji, ale jeśli sama uznasz, że mała to więcej się na ten temat nie wypowiadaj. Internet jest współczesnym medium o dużo większym zasięgu i dostępności niż zasięg i dostępność tomiku poezji wydanego w trzystu egzemplarzach. Dlaczegóż by jeden z drugim "prawdziwy poeta" nie miał z tego kanału dotarcia do czytelnika dotrzeć??? Internet ma służyć tylko kucharkom? Rafał Muszer (w Twoim rozumieniu prawdziwy poeta - coś tam wydał i to nawet nie własnym sumptem) tutaj wkleja, niech i jego sąsiadka Pani Frania czy Stenia też wkleja, ale - na boga - ludzie, czy jak się bierzecie za kotlety (o których tutaj ostatnio pod wierszami często i gęsto) to nie chcecie żeby były jak najlepsze? Czy jak przesolisz a ja Ci powiem "Anka przesoliłaś" to też będzie świństwo??? I nie wiem co do grafomanii ma Japonia.

zgłoś

gabrysia cabaj
23 marca 2011 o 19:07

An, pisze się 'uważam' - jeżeli piszesz 'uwarzam', to znaczy, że 'gotujesz każdą krytykę za świństwo" - to nawet fajnie wyszło - poetycko:) a pan Edmund Czynszak jest już dużym chłopcem, który ma pióro, więc nie powinien wahać się, by go użyć

zgłoś

Paganini
23 marca 2011 o 19:20

Jeśli mogę coś dodać od siebie, to każdy ma prawo wyrazić swoją opinię o wierszu, każdy ma swój wyrobiony gust i to, że niektóre uwagi są kąśliwe to dodaje trochę uroku, póki nie przerodzi się w zwykłe chamstwo. Co do tego wiersza, on po prostu mi się nie podoba, ale że z Panem Przemkiem, Przemko czy tak jakoś rozmijamy się na gusta wiem od dawna. Pozdrawiam, P.

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
23 marca 2011 o 19:37

Uważam*--chyba diabeł mi to ogonem nakrył( Ja mu dam)

zgłoś

Sara
23 marca 2011 o 19:05

a ja uznam że Kazubek jest nie w porzo jesli dam 60ty komentarz pod jego wierszem a on nie zagra ze mną w szachy

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
23 marca 2011 o 19:09

Wyśmiewanie a powiedzenie o przesoleniu to duża różnica.Po drugie pokaż mi prawdziwego poetę, który ośmiesza słabszych--to Ci uwierzę co nie co. Cieszę sie że prawdziwi poeci też tu wklejają swoje wiersze. Nie mam nic przeciwko.Możemy się od nich uczyć i to jest piękne. A jeżeli chodzi o Japonię, to było nawiązanie do tego- że życie jest takie kruche.Z szacunkiem.An

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 19:25

Nie bardzo wiem, który to jest "prawdziwy poeta" a który "nieprawdziwy", ale drwienie ze słabszych nie ma nic wspólnego z kunsztem pisarskim, prędzej z charakterem, jeśli sądzisz, że wszyscy dobrzy pisarze to anioły bez wad i przywar ludzkich to żyjesz w niezłym błędzie, wśród nich tyle samo skurwysynów i szlachetnych dusz ile wśród murarzy, tynkarzy i księży, to tylko ludzie, tylko z talentem lub warsztatem.

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 19:30

I wątek Japoński: A cóż ma kruchość życia do grafomanii?

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
23 marca 2011 o 19:15

A po drugie, to kto by czytał Kazubka, gdyby tu była tylko garstka prawdziwych poetów?Hmm? Do dzisiaj niektórzy nic by o Tobie nie wiedzieli. I o innych też.Pozdrawiam:).

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 19:27

Widzisz - odwracasz kota ogonem, myślałem, że ta rozmowa nie jest o czytaniu Kazubka. Co więcej napisałem wyraźnie: "Internet jest współczesnym medium o dużo większym zasięgu i dostępności niż zasięg i dostępność tomiku poezji wydanego w trzystu egzemplarzach. Dlaczegóż by jeden z drugim "prawdziwy poeta" nie miał z tego kanału dotarcia do czytelnika dotrzeć???" - więc chyba zdaję sobie z pewnych rzeczy sprawę?

zgłoś

gabrysia cabaj
23 marca 2011 o 19:20

ale podpisałaś się pod wierszem Przemko - An, podpisałaś - "Wiersz jako wiersz-bardzo mocny.Nawet mi się podoba:)" - może nawet dałaś punkt? nie wiadomo...mnie nie bardzo się podobał, ponieważ jak na Przemko Janiszko możliwości, to on słabiutki jest - chociaż kąśliwy:))

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
23 marca 2011 o 19:29

Bo gdyby to nie była parafraza, to jako wiersz mogłabym to zaakceptować ( dlaczego nie i dlaczego mam kłamać?) Lubię się śmiac.. A punktu nie dałam z szacunku dla P. Edmunda:)

zgłoś

gabrysia cabaj
23 marca 2011 o 19:35

trochę było tutaj ostatnio nudno...teraz się kręci:)

zgłoś

Paganini
23 marca 2011 o 19:36

Tylko chyba nie w te stronę co powinno. Niech w tym wszystkim wygra poezja.

zgłoś

Waldemar Kazubek
23 marca 2011 o 19:54

We właściwym Paganini, we właściwym, przecież tej mamałygi komentarzowej z ostatnich tygodni się znieść nie da, poezja na na pierdoleniu o obiadkach na pewno nie wygra. Tu musi być ferment intelektualny a nie koło gospodyń wiejskich.

zgłoś

Sara
23 marca 2011 o 19:56

oj

zgłoś

Paganini
23 marca 2011 o 20:04

A jednak Waldemarze czasem się zgadzamy, tu mam do Ciebie podobne zdanie i mam nadzieję moje wiersz niosą w sobie odrobinę intelektualnej zabawy. Ostatnio nawet mnie pochwaliłeś co niezwykle mnie ucieszyło, bo wiem, że zawsze mówisz szczerze co myślisz o wierszu.

zgłoś

Przemko Janiszko
24 marca 2011 o 23:45

Paganini mam pytanie co do wygrywania poezji - myślisz, że tak właśnie jest kiedy sfrustrowany autor publikuje zamiast wiersza personalną przysrywajkę - zabawny pogląd:)

zgłoś

Sara
23 marca 2011 o 19:38

i można konkurs wygrać! przenieśmy tam energię!

zgłoś

Sara
23 marca 2011 o 19:43

na chmurkę mą z serka waniliowego czy obok?

zgłoś

gabrysia cabaj
23 marca 2011 o 19:46

oj, skrzypku - przynudzasz:))

zgłoś

Przemko Janiszko
23 marca 2011 o 22:51

Ja również tak jak Waldemar Kazubek nie mam możliwości wypowiadania się pod tekstami pana Edmunda, dlatego postanowiłem wyrazić się w taki sposób, dzięki bogu bądź adminowi są narzędzia, pozostające po za wpływem urażonej dumy autora. Ten portal rzeczywiście jest dla wszystkich zarówno, jak to ujęła pani An, dla nas grafomanów, amatorów fotek grafik itd. , jak i dla twórców, którym przyszłość literatury, kultury i sztuki również tej w sieci, jakoś tam leży na wątrobie. A tak że dla zwyczajnych odbiorców tego wszystkiego. Statut tego miejsca głosi że chodzi o komunikację wszystkich tych podmiotów. Na głównej stronie tego serwisu widnieje między innymi takie zdanie: „Truml jest przestrzenią dyskusyjną, gromadzącą w jednym miejscu przedstawicieli różnych technik artystycznych” Kluczowe w tym zdaniu jest stwierdzenie przestrzeń dyskusyjna, każdy kto decyduje się umieścić swoje autorskie prace w takiej przestrzeni, powinien liczyć się z tym, że wystawia je właśnie tym wszystkim, którzy przez ten portal się przewiną, oraz że reakcje mogą być rozmaite, publikując w takim miejscu na to się właśnie godzi. Większym świństwem od krytyki jest zatem wrzucanie tu swoich arcydzieł, a następnie blokowanie dyskusji pod nimi. Nie rozumiem jak można pisać, publikować, nie szanować własnego czytelnika i wymagać, by on szanował ciebie. Przecież to zwyczajna niekonsekwencja jeśli w ogóle nie hipokryzja. Powyższy twór nie jest obśmiewaniem słabszych, a raczej swoistym apelem , o dobre teksty. Czy jako czytelnik nie mam prawa takich rzeczy wymagać? Nie widzę nic chamskiego w takiej formie wyrażania swoich opinii, nie wiem który fragment tej parafrazy jest odpowiedzialny za porażkę poezji, jak w przypadku starcia dwóch tekstów można mówić o jej upadku, kiedy w takich chwilach właśnie zaczyna ona żyć pełną gębą. Dzięki wszystkim za udział w tym wątku, również ten niemy Pzdr.

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
24 marca 2011 o 06:02

Aha-- teraz jestem w domu.. Nie wiedziałam że zablokowanie, też może denerwować.. Nie doświadczyłam tego.Oczywiście w tamtych wypowiedziach wyraziłam tylko swoje zdanie , co nie znaczy, że wszyscy muszą tak postępować jak ja. Też lubię mówić to co czuję. Pozdrawiam :)

zgłoś

Przemko Janiszko
24 marca 2011 o 09:09

Nie chodzi tu o to, że zablokowanie komuś możliwości wypowiedzi pod tekstem jest denerwujące, a o to by uzmysłowić wszystkim, którzy stosują takie praktyki, że po pierwsze ich teksty nagle nie staną się lepsze tylko dlatego, że wszystkie negatywne wypowiedzi będą usuwane. Po drugie, że nawet kiedy zablokujemy jakiegoś użytkownika może on w sposób prosty i dla większości czytelny zareagować na naszą wlepkę. Samo narzędzie blokady jakiegoś użytkownika w moim mniemaniu służy do walki z ewidentnym chamieniem pod naszymi tekstami, rozumiem przez to wyżywanie się na autorze nie na wlepionej treści. Wlepiamy tu teksty by konfrontować je z czytelnikiem, więc nie bójmy się tej konfrontacji.

zgłoś

Darek i Mania
24 marca 2011 o 18:21

parafraza krótka a komentarzy dużo i każdy swojego broni -krytyka i tak wygrywa a każdy może mieć inne zdanie o wierszu i to dobre jest --nie wiem tylko czemu i ja naraziłem się panu Edmundowi i nie mogłem napisać co myślałem o owym texcie -no ale jako masa szara nie wymądrzam się zbytnio a więcej czytam -każdy wiersz jest tu do krytykowania i trzeba umieć przyjąć i te na nie i te na tak i przedstawić swoje zdanie i obronę

zgłoś

Waldemar Kazubek
24 marca 2011 o 19:53

Darku ciesz się, jesteś w elitarnym gronie, Wanda Szczypiorska też zablokowana :)

zgłoś

Waldemar Kazubek
24 marca 2011 o 22:14

Chciałem coś jeszcze, Nataruś, ale już nabieram wody w usta... Ważne, że istotne kwestie dla poziomu tego portalu zostały podniesione. Chwała wam Janiszko i Natare!

zgłoś

Darek i Mania
26 marca 2011 o 02:14

a gdzie tam mi do Waszego poziomu Waldemarze - Natare i ja też czytam pana Edmunda i nawet z Przemko Janiszko pod jego utworem mieliśmy różne zdania co nie znaczy ,że się pogniewaliśmy

zgłoś

RENATA
24 marca 2011 o 19:21

tak ...czytam to ..i nie wierzę żeby wsrod poetów tyle ironi i szyderstwa było jedni do drugich wilkami a wszak polacy nie gęsi swoj język znają ....wiec jak jest wolność słowa można pisac wszystko tylko trzeba mieć trochę taktu ........ ale kto wie moze do kabaretu byloby dobre ...pozdrawiam

zgłoś

Sara
24 marca 2011 o 20:26

i da się nigdy więcej nie zbłądzić?

zgłoś

RENATA
24 marca 2011 o 20:37

jeszcze slowo dodam Słowo rzucane na wiatr stare jak świat obietnicę w sobie ma jest droższe od pieniędzy i choćbyś żył w nędzy słowo jest cieniem czynu pamiętaj synu nie naduzywaj słów to co mówisz też i rób słowem można ranić słowem można zabić słowem można kochać słowem można serce oddać

zgłoś

Truskawka
24 marca 2011 o 20:53

tak Reniu. - http://pl.filesmap.com/mp3/Sxpc/sdm-zemsta-slow/

zgłoś

P
24 marca 2011 o 20:52

nie chcę mi się czytać wszystkich komentów, ale w moim skromnym przypadku przez Pana Edmunda zostałem zablokowany z oficjalnej możliwości wypowiedzenia się na temat jego poezji - zastanawiam się tylko z jakiego powodu. Z tego co sobie przypominam, a jest tego może z 2-3 miesięcy na tym portalu, ani razu nie skomentowałem jego tekstów, ani w na ani na -. Jednym słowem czuję się dyskryminowany, tyle, że nie wiem z jakiego powodu. Jeżeli jest ktoś jeszcze w podobnej sytuacji jak ja, proponuję wspólnie napisać petycję do Pana Edmunda w celu wyjaśnienia sytuacji.

zgłoś

Paganini
24 marca 2011 o 20:55

Piszmy wiersze, twórzmy i budujmy, bo to przecież od nas zależy jak ten portal będzie wyglądać.

zgłoś

P
24 marca 2011 o 20:57

dokładnie, ale jeżeli jest tu jawna i bezpodstawna ( w moim przekonaniu i przypadku)dyskryminacja, to ja tak nie chcę.

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 01:23

mysle ze jetes zalosny Janiszko! ty wcale nie pachniesz:)

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 01:54

żałosne to są personalne przysrywajki z za zasłony nicka, ale możemy podyskutować, zachęcam do rozszerzenia swojej myśli, może jakieś konkretne argumenty, opis naczym owa żałosność miałby polegać

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 01:55

na czym

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 01:59

z jakiej zaslony?

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 02:04

Kretonowej. Rozumiem, że nic więcej nie ma Pani do powiedzenia?

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 02:04

oczywiscie nie moge sie odniesc do twojego wiersza

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 02:07

masz cos do kretomu

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 02:11

Zawsze może pani odnieść się do wiersza, może też odnieść się pani do swojego odniesienia, albo opisać tę żałość, o której była pani łaskawa napomknąć.

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 02:12

dla kretyna mam i noge do pokazania:P

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 02:16

Hm tak myślałem.

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 02:21

myslals

zgłoś

Szel
25 marca 2011 o 02:24

no i ci zznasza dykusja?

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
25 marca 2011 o 06:39

Nie wiem jak jest dzisiaj, ale był czas, że to admin zapraszał nas na trumla ( pana Edmunda też).. Myślę że pan Edmund poblokował nas przypadkiem ( mnie też zablokował) Faktycznie jesteśmy- jako ludzie różni--jedni są mniej wrażliwi na krytykę a inni bardziej. Uważam że nie trzeba aż tak ranić słowem.. Znam wiele wspaniałych poetów ( zwłaszcza młodych ) którzy po krytyce znikali z portali ( to smutne ) podcinano im skrzydła... Powinno się pokazać błędy , a nie ośmieszać. Wszyscy chcemy być orłami, więc próbujemy latać... Mam świadomość ,że nie zmienię tego tak do końca---ale prpopnuję( lubiącym mocno krytykować) aby wypili sobie drinka, zanim coś klikną za ostro.. nawet ominąć .Podobno to co nam się nie podoba w innych --nie lubimy w sobie.. Może lepiej jest zapytać siebie---dlaczego mnie to wkurza? Odpowiedz przyjdzie, bo jesteście Wielcy.. Wszyscy, bez wyjątku. Pozdrawiam:)

zgłoś

Przemko Janiszko
25 marca 2011 o 09:35

An:Pan Edmund, Pani, i wielu innych z zaproszenia tego skorzystało, jesteśmy na tym portalu i przecież nikt nie broni nam korzystać z jego funkcji, więc w czym rzecz. Jeśli chcemy latać jak orły, to zadajmy sobie nieco trudu i spróbujmy dowiedzieć się czegoś o technice takiego latania. Machanie bezsensu łapkami nie uniesie nas w powietrze. Przecież w krytyce tekstu nie chodzi o to co nam się nie podoba w innych, tylko o to, co nam się nie podoba w tekstach. Ten kąśliwy utworek nie jest wymierzony personalnie w pana Edmunda jedynie nawiązuje do treści przez niego publikowanych. Proszę zauważyć, że w swoich komentarzach nigdy nie posunąłem się do wyzywania kogoś od kretynów, debili, czy grafomanów, owszem niejednokrotnie obśmiewam, ale jest to obśmiewanie konwencji, pustosłowia, nic nie wnoszącego przemetaforyzowania etc. Mam wielu znajomych jakoś związanych z kulturą i nikt z nich nie czyta poezji umieszczanej w sieci, kiedy pytam się dlaczego odpowiadają, że taka poezyja przyprawia ich o mdłości, że jest nudna i niczego w ich życie nie wnosi, zamykają mi tym usta, bo w większości mają rację. Większość poetów, literatów, twórców, czy jakkolwiek ich zwać, jest zwyczajnie rządna pochlebstw, a na wszelką krytykę reaguje agresją (w różnych jej odsłonach) Właściwie jeszcze ani razu nie miałem tak, że po mojej wypowiedzi dotyczącej tekstu jego autor próbował się jakoś bronić, że przytaczał argumenty, które mi dałyby do zrozumienia, że wie o czym pisze, i umie wyjaśnić, żadnej próby nawiązania kontaktu z czytelnikiem, którym przecież jestem. Jest tylko atak, albo chowanie głowy w piasek. Naprawdę jest trudno zrozumieć, że twórca nie ma nic do powiedzenia o swoim dziele, albo że mówić tego nie chce. A jak ktoś próbuje o to walczyć to się mu próbuje zapchać usta jakimś drinkiem, czy bóg wie czym jeszcze, bylebyśmy dalej mogli klepać się po pleckach, bo wtedy jest miło i pięknie i ptaszki ćwiergolą i motylki i żuczki i gąski i nawet bociek i ogólna sielanka i artyści kurwa zadowoleni. pzdr

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
25 marca 2011 o 16:00

Nie miałam na myśli poklepywania po plecach.. Jestem świadoma że to nie uczy, tylko zatacza błędne koło. Chodziło mi o jakieś delikatniejsze wyśmianie, tak jak to piszesz cyt:Proszę zauważyć, że w swoich komentarzach nigdy nie posunąłem się do wyzywania kogoś od kretynów, debili, czy grafomanów, owszem niejednokrotnie obśmiewam, ale jest to obśmiewanie konwencji, pustosłowia, nic nie wnoszącego przemetaforyzowania etc.. Z tym się całkowicie zgadzam.. Ja też się uczę i czasami potrzebuję małego kopa-że tak powiem.. Ok.. chyba potrzebne było takie wywalenie emocji..Czasami to pomaga:)

zgłoś

Slawrys
25 marca 2011 o 16:39

Pan Edmund zgodnie z możliwością na tym portalu wyłączył funkcje komentowania, więc nikt go nie może komentować...więc jest tu jakiś stek bzdur że odegrał się na wybranych krytykach. Co do wiersza, ostry ale podsumowuje to co potrafi autor....ostatni wers zwłaszcza. Konstruktywna krytyka tylko na warsztatach literackich!! to co tu jest - przechowalnia paru pseudokrytyków, naszczęście jest tu parę osób potrafiących wyrazić swoje myśli pod wierszem czy tekstem, napisać co złe a co dobre. Więc na trumlu nie jest z tym tak źle, a że nie wszyscy chcą się podporządkować ''guru'' psuedoliterackim, to nie powód do obrażania się. Macie swoje kółko wzajemnej adoracji i podcierajcie sobie ile chcecie. Uwzgldnić możecie inność i indywidualność.

zgłoś

P
25 marca 2011 o 18:12

To co robią, komentarze min. barthowskiego, paganiniego, renaty, pod jego np. ostatnim wierszem? Zrozumiał bym go, wtedy gdybym "zaszedł" mu za skórę, swoimi komentarzami, a tak...

zgłoś

Waldemar Kazubek
25 marca 2011 o 18:12

Drogi Slawrysie, sprawa z możliwością bądź niemożliwością komentowania utworów Pana Edmunda i jego reakcjami na nieprzychylne komentarze ciągnie się od wielu miesięcy, więc fakt, że teraz wyłączył możliwość komentowania nie ma tu nic do rzeczy. "Więc na trumlu nie jest z tym tak źle, a że nie wszyscy chcą się podporządkować ''guru'' psuedoliterackim, to nie powód do obrażania się. " - pytanie właśnie kto się tutaj obraża???? "Macie swoje kółko wzajemnej adoracji i podcierajcie sobie ile chcecie" - jeśli się to odnosiło do mnie i do Janiszko, to muszę rozczarować, nie znam Janiszko a i kilka razy zdarzyło mi się z nim polemizować i nikt nikogo nie musiał blokować ani na nikogo się obrażać.

zgłoś

Slawrys
25 marca 2011 o 18:39

Bradzo Drogi Waldemarze I - ja też go nie mogę komentować, nie mógł mnie zdążyć nie polubić za komentarze II- historycznie Wielmożny Pan W.K.sam włączył blokadę na mnie bym nie odpowiadał na jego komentarze, fajne- przyganiał kocioł garnkowi, nie obraziłem się; nadal możesz komentować i liczyć na odpowiedź, jeśli mnie odblokujesz III- właśnie udowadniasz że się obrażasz że ktoś nie chce być komentowany; jego wola; uszanuj to; nie czytaj nie zaglądaj - co za problem IV - kółko wzajemnej adoracji, mi to nie przeszkadza, tajemnic publicznych nie będę zdradzał, każdy ma swój rozum i widzi, więc się tylko uśmiechnę i powiem rób swoje V - koloryt potrzebny wszędzie nawet na TRUML-u

zgłoś

Waldemar Kazubek
25 marca 2011 o 19:09

Człowieku bredzisz, nigdy nikogo nie blokowałem!

zgłoś

Waldemar Kazubek
25 marca 2011 o 19:10

Mam opublikować print screena by zdemaskować Twoje oszczerstwo?

zgłoś

Paweł
25 marca 2011 o 17:17

ja napisałem gówno lecz to jest gorsze bo śmierdzące

zgłoś

Waldemar Kazubek
25 marca 2011 o 18:06

Pawełku, to gówno było wzięte w nawias i użyte ramach starego porzekadła ludowego, więc nie odbieraj tego tak osobiście.

zgłoś

Paweł
25 marca 2011 o 18:16

No właśnie, stare porzekadła .Te znasz, "kto z kim przestaje taki się staje "a na przyszłość żebyś wiedział "trafiła kosa na kamień" to też stare porzekadło

zgłoś

ppaschke
25 marca 2011 o 18:17

Gdzie trzech polaków tam cztery racje ! Nasza parszywa przywara narodowa ! I o co się spieramy ? Ano... o nać pietruszki !!!! Pozdrawiam autora, któremu udało się wepchnąć tak duży kij w mrowisko !!!!

zgłoś

Darek i Mania
26 marca 2011 o 01:59

dla mnie to wydaje się śmieszne i dziecinne --najprościej to autor który publikuje wiersz pod szeroką gamę odbiorców zdaje się na komentarze i na tak i na nie i nie powinien się obrażać bo to ani Kazubek ani Kim Jo ani Przemko Janiszko ani ja i inni nie jest tu wyrocznią co do wierszy -to tylko zdanie każdego z nas różniące się bądż nie -niechaj czytelnicy (i ci anonimowi ) ocenią wiersze a nie autorów --i sól i cukier i tak i nie (osobiście nie mam tu żadnych uraz do kogokolwiek z autorów a co do ich utworów to w różny sposób na mnie działały i to pisałem --czyżby trzeba tylko mówić trzy razy tak ?? )ciekawe bo lubię i utwory Kazubka i pana Edmunda i Przemko też zaciekawił i inni bo każdy z autorów ma swój styl i w różny sposób smakuje ( jakby wszyscy pisali tak samo to czytałbym i się nudził a tak to i sielanka i wojna i wieś i miasto i portrety i hotel i miłość i sex itd no i nie nudno tu jest )

zgłoś

An - Anna Awsiukiewicz
26 marca 2011 o 05:31

Papaschke kij w mrowisko? Może to tak wygląda.. Raczej jestem zbyt wrażliwa, gdy widzę że ktoś czuje się zraniony. Chyba odczuwam ból wraz z nim. Taka jestem ;)Jednak jestem już na tyle silna, że potrafię to powiedziec głośno.:)

zgłoś

Rafał Muszer
22 maja 2014 o 16:52

no to się odniosłeś

zgłoś

Kontakt z redakcją



Zgłoś nadużycie


Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. Zarejestruj się