18 november 2017
Księga Rodzaju 40,7-9
"Zapytał więc dworzan faraona, którzy byli z nim w więzieniu, w domu jego pana, mówiąc: Dlaczego to macie dziś twarze ponure ?" Czyli zapytał Józef przełożonego podczaszych i przełożonego piekarzy, dworzan króla egipskiego vel faraona, którzy byli z Józefem w więzieniu, w domu jego pana, dowódcy straży przybocznej króla egipskiego vel faraona, mówiąc: Dlaczego to macie dziś twarze ponure ? Dlatego to mieli przełożony podczaszych i przełożony piekarzy, dziś, po wschodzie słońca, twarze, tożsamość rodzaju informacji, ponure, wyrażające smutek "Odpowiedzieli mu: Mieliśmy sen, a nie ma nikogo, kto by nam go wyłożył. Rzekł do nich Józef: Czy nie do Boga należy wykład ? Opowiedzcie mi je ! " Czyli odpowiedzieli, przełożony podczaszych i przełożony piekarzy Józefowi mową słów: Mieliśmy sen, stan mózgu do postrzegania zamieszczonych w czasoprzestrzeni symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych, a nie ma nikogo, kto by nam go wyłożył, objaśnił znaczenie symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych. Rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Józefa do przełożonego podczaszych i przełożonego piekarzy: Czy nie do Boga należy wykład symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych. Opowiedzcie mi je ! Symboliczne znaki wydarzeń przyszłych "Wtedy przełożony podczaszych opowiedział swój sen Józefowi i rzekł: Śniło mi się, że był przede mną krzew winny" Czyli wtedy przełożony podczaszych króla egipskiego vel faraona opowiedział swój sen Józefowi i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów przełożonego podczaszych do Józefa: Śniło mi się, postrzeganie, percepcja trójwymiarowych obrazów symbolicznych znaków wydarzeńprzyszłych, że był przed przełożonym podczaszych krzew winny, nazwany umownie rodzaj informacji w formie energetycznej (Rdz 40,7-9)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma