17 november 2017
Księga Rodzaju 40,1-3
"Po tych wypadkach zdarzyło się, że podczaszy króla egipskiego i piekarz zawinili przeciw panu swemu, królowi egipskiemu" Czyli po tych wypadkach z Józefem, synem Jakuba zdarzyło się, że podczaszy, nazwany umownie człowiek - rodzaj informacji w formie energetycznej, który podawał puchar królowi egipskiemu do ręki, i piekarz nazwany umownie człowiek - rodzaj informacji, który wypiekał różne pieczywo, które jadał król egipski, nazwany umownie człowiek - rodzaj informacji, który sprawował urząd administracyjny w Egipcie, nazwany umownie kraj zamieszkały przez plemię Chawili, syn Kusza, przeklęty potomek Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) "Faraon, rozgniewał się na obu dworzan swoich, na przełożonego podczaszych i na przełożonego piekarzy" Czyli król egipski vel faraon, wielki dom, druga nazwa króla, nazwanego umownie człowieka - rodzaj informacji, który sprawował urząd administracyjny w Egipcie. Rozgniewał się na uczynki obu dworzan swoich, którzy wykonywali czynności dla króla egipskiego vel faraona w budynku urzędu administracyjnego, na przełożonego podczaszych, nazwa umowna człowieka - rodzaj informacji, który sprawował nadzór nad tymi, którzy podawali puchar królowi egipskiemu vel faraonowi do ręki, i na przełożonego piekarzy, nazwa umowna człowieka - rodzaj informacji, który sprawował nadzór nad tymi, którzy wypiekali różne pieczywo dla króla egipskiego vel faraona "oddał ich pod straż w domu dowódcy straży przybocznej, tam gdzie Józef był więźniem" Czyli oddał król egipski vel faraon ich obu przełożonego podczaszych i przełożonego piekarzy pod straż, nazwa umowna grupy ludzi do nadzoru, w domu, nazwa umowna budynku mieszkalnego, dowódcy, nazwa umowna człowieka - rodzaj informacji, do nadzoru straży przybocznej, umowna nazwa prawej i lewej strony króla egipskiego vel faraona. Tam w domu dowódcy straży przybocznej króla egipskiego vel faraona, gdzie Józef, syn Jakuba był więźniem, nazwa umowna człowieka - rodzaj informacji pod strażą w domu dowódcy straży przybocznej króla egipskiego vel faraon (Rdz 40,1-3)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma