14 november 2017
Księga Rodzaju 38,16-18
"W tedy zszedł z drogi ku niej i rzekł: Pozwól, że będę obcował z tobą ! Nie wiedział bowiem, że to była jego synowa.I odpowiedziała: Co mi dasz za to że będziesz obcował ze mną ?" Czyli wtedy zszedł Juda z drogi, którą szedł do Timny ku Tamarze i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Tamary, by pozwoliła na obcowanie z nią, rozpocząć akt rozradzania się z nią. Nie wiedział bowiem, że to była Tamara jego synowa, bo zakryła zasłoną swoją twarz- tożsamość rodzaju informacji I odpowiedziała mową słów Tamara, co jej da Juda, za to że będzie obcował z nią, rozpocznie akt rozradzania się z nią "Rzekł: Poślę ci koźlątko z trzody. A ona rzekła: Czy dasz zastaw, póki go nie przyślesz ?" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Tamary, że pośle jej koźlątko - młody rodzaj informacji, z trzody - rodzaju informacji. A Tamara rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Judy, czy da zastaw za koźlątko, póki go jej nie przyśle. "Rzekł: Co ci mam dać w zastaw ? A ona powiedziała: Swoją pieczęć, swój sznur i swoją laskę, którą masz w ręku. Wtedy dał jej i obcował z nią. A ona poczęła z niego" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Tamary, co jej ma dać w zastaw. A ona powiedziała że ma jej dać w zastaw, swoją pieczęć imienną ,według słów Lei, teraz będę sławić Wszechmogącego Boga (Rdz 29,35), produkt z rodzaju informacji, swój sznur do związania, umownie zwany produkt z rodzaju informacji, swoją laskę pasterską, nazwaną według użytkowania, produkt z rodzaju informacji, którą miał w ręku (Obj.9,4; Jan 6,27) Wtedy dał Juda Tamarze te produkty z rodzaju informacji, i obcował z nią, rozpoczął akt rozradzania się z nią. A Tamara poczęła, rozpoczął się proces rozradzania się, wzajemne oddziaływania informacyjne, funkcjonalnie ukształtowanych wewnętrznie rodzajów informacji do rozradzania się Tamary, z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji Judy. Analogicznie do pieczęci urzędowych, nakazów, ustaw i praw, z którymi jesteśmy związani, i laska pasterska, która jest symbolem egzekwowania tych nakazów, ustaw i praw (Rdz 38,16-18)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma