10 november 2017
Księga Rodzaju 36,20-24
"A oto synowie Seira, Choryty, tubylców tego kraju: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana" Czyli a oto synowie Seira z rodu i plemienia Chorytów, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), tubylców kraju Seir: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Diszon, Eser i Diszan: to są naczelnicy Chorytów, synów Seira w ziemi edomskiej" Czyli Diszon, Eser i Diszan, to są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony "Synami Lotana byli: Chori i Hemam, a siostrą Lotana była Timna" Czyli synami Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów byli: Chori i Hemam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Lotana, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. A siostrą Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów była Timna, nałożnica Elifaza, syna Ezawa, która urodziła Elifazowi Amaleka, potomka z dwóch rodów Chama i Sema, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12) "A oto synowie Szobala: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam" Czyli a oto synowie Szobala, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Szobala, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto synowie Sybeona: Aja i Ana; to jest ten Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego" Czyli a oto Synowie Sybeona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Aja, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia, i Ana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego (Rdz 36,20-24)
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.
19 november 2024
Metaphysics Of ShrineSatish Verma