28 october 2017
Księga Rodzaju 28,19-22
"I nazwał to miejsce Betel. Przedtem miejscowość ta nazywała się Luz" Czyli i nazwał to miejsce Betel - dom Boży. Przedtem miejscowość ta nazywała się Luz - bez przyrzeczeń, zobowiązań i bezpieczeństwa "I złożył tam Jakub ślub, i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną i będzie mnie strzegł w drodze, w którą się udaję, i dam mi chleb na pokarm i szatę na odzienie," Czyli i złożył w Betelu - domu Bożym Jakub zobowiązanie wobec Boga Wszechmogącego i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną wszędzie i będzie mnie strzegł przed niebezpieczeństwem w drodze do Paddan - Aram miasta potomków Nachora, brata Abrahama, i da mi chleb na pokarm i szatę na odzienie "i powrócę w pokoju do domu ojca mego, to Pan będzie Bogiem moim" Czyli i powróci Jakub w pokoju do Beer - Szeby (Studnia Przymierza) domu Izaaka, ojca Jakuba, to Wszechmogący będzie Bogiem Abrahama, Izaaka i Jakuba, syna Izaaka "a kamień, który postawiłem jako pomnik, będzie Domem Bożym, i ze wszystkiego, co mi dasz, będę ci dawał dokładnie dziesięcinę" Czyli a kamień węgielny namaszczony oliwą, który postawił Jakub będzie świadectwem przyrzeczenia Boga Wszechmogącego wobec Jakuba i potomstwa po Jakubie (Rdz.28,13-14), będzie domem Bożym, i ze wszystkiego, co Jakubowi da Bóg Wszechmogący, będzie Jakub zobowiązany, dawaniem dokładnie policzonej, zważonej i odmierzonej jednej dziesiątej, ze wszystkiego, co Jakubowi da Bóg Wszechmogący (Rdz.28,19-22)
23 november 2024
0012.
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.