24 october 2017
Księga Rodzaju 26,29-31
"że nie uczynisz nam nic złego, jak i my nie skrzywdziliśmy ciebie, lecz tylko dobro ci wyświadczyliśmy i pozwoliliśmy ci w pokoju odejść" Czyli, że nie uczyni Izaak potomkom Chama nic złego, jak skrzywdzili potomkowie Chama, Izaaka, syna Abrahama, i wszystkie studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, potomkowie Chama zasypali i wypełnili ziemią. I sprzeczali się o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, które wykopali słudzy Izaaka. Lecz tylko dobra nie wyświadczyli Izaakowi potomkowie Chama i wypędzili Izaaka, syna Abrahama, potomkowie Chama. Dlatego, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama (Rdz.26,12-21) "Ty teraz jesteś błogosławiony przez Pana" Czyli teraz wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, a wtedy wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka "Wtedy im wyprawił ucztę i jedli i pili" Czyli wtedy świadomym potomkom Chama, że wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, wyprawił Izaaka ucztę i jedli i pili potomkowie Chama "A wstawszy wcześnie rano złożyli sobie wzajemnie przysięgę, po czym Izaaka odprawił ich i odeszli od niego w pokoju" Czyli a wstawszy wcześnie rano, po wschodzie słońca złożyli sobie wzajemne przyrzeczenia, o jednostronnym dotrzymaniu złożonych sobie wzajemnych przyrzeczeń, a po złożeniu sobie wzajemnych przyrzeczeń, o jednostronnym ich dotrzymaniu. Izaak odprawił potomków Chama od siebie i odeszli od Izaaka, syna Abrahama w pokoju (Rdz.26,29-31)
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt
22 november 2024
22.11wiesiek
22 november 2024
Pod miękkim śniegiemJaga
22 november 2024
Liście drzew w czerwonychEva T.
21 november 2024
21.11wiesiek