11 september 2017
Księga Rodzaju 9,1-4
"I pobłogosławił Bóg Noego i synów jego, i powiedział do nich: Rozradzajcie się i rozmnażajcie, i napełniajcie ziemię" Czyli i wyraził swoją wolę Bóg dla Noego i synów jego. By rozradzali się i rozmnażali, i napełniali rodzajem informacji ziemię - rodzaj informacji. "A bojaźń i lęk przed wami niech padnie na wszystkie zwierzęta ziemi i na wszystkie ptactwo niebios, na wszystko, co się rusza na ziemi i na wszystkie ryby morskie; wszystko to oddane jest w ręce wasze" Czyli panujcie nad nimi i niech będą świadomi tego wszelkie rodzaje informacji ziemi - rodzaj informacji i wszelkie rodzaje informacji czasoprzestrzeni, wszystko z formą ruchu na ziemi - rodzaj informacji i wszystkie rodzaje informacji w rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji; wszystkie te rodzaje informacji oddane są do waszej dyspozycji " Wszystko, co się rusza i żyje, niech wam służy za pokarm;" Czyli wszystko, co ma formę ruchu i jest ukształtowanym zewnętrznie i wewnętrznie rodzajem informacji do wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją, niech będą dla jednego rodzaju informacji pokarmem "tak jak zielone jarzyny, daję wam wszystko" Czyli tak jak o jednej częstotliwości wibracji - nośnika wszelkich rodzajów informacji z nasieniem, daje wam to wszystko. " Lecz nie będziecie jedli mięsa " Czyli rodzaju informacji jego "z duszą jego," Czyli z informacją o całości rodzaju informacji jego "to jest z krwią jego", Czyli nośnika rodzaju informacji jego ( Rdz.9,1-4)
2 november 2024
This ViolenceSatish Verma
1 november 2024
Ale róże kwitną dalej,Eva T.
1 november 2024
Wpadła w pokrzywyJaga
1 november 2024
0111wiesiek
1 november 2024
Don't Sell You ThoughtsSatish Verma
31 october 2024
Vision In DarkSatish Verma
30 october 2024
Słoneczko poplonoweJaga
30 october 2024
Kruchość.Eva T.
30 october 2024
We Were Too ProudSatish Verma
29 october 2024
Jesień mnie cieniem zwiędłychEva T.