5 september 2017
Księga Rodzaju 4,17-20
"I obcował Kain z żoną swoją, a ta poczęła i urodziła Henocha" Czyli nastąpiła kontynuacja aktu rozradzania się i rozpoczął się proces rozradzania się. Ukończony urodzeniem Henocha, którego Kain bratobójca, tułacz i wędrowiec. Świadomy zbyt wielkiej winy jego, by można mu ją odpuścić (Rdz.4,13) Zaniechał kontynuacji świadomości o przyczynie i skutku oddzielenia od systemu duchowo - informacyjnej całości. Przemilczał bratobójczą zbrodnie Abla, która będzie oddziaływać bratobójczą zbrodnią z ziemi na przyszłe pokolenia. Zaprzestał kontynuowania składania krwawej ofiary- nośnika informacji o śmierci w zastępstwie człowieka- źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) By zakryć w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym. Obraz owocu banana bez nasienia nie dla was, dla zwierząt. Źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości. Następna zbyt wielka wina Kaina, by można mu ją odpuścić. Bo zaniechał kontynuacji świadomości u potomka swego. A brak kontynuacji świadomości prowadzi do zbrodni. Potęgując falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. Za czynienie falowych zakłóceń na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni ( Rdz.4, 24) "Potem zbudował miasto i nazwał je imieniem syna swego: Henoch" Czyli Kain świadomy wielkiej winy jego, by można mu ją odpuścić. Nie zbudował ołtarza, by złożyć krwawą ofiarę - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia nie dla was ,dla zwierząt ( Rdz.1, 29-30)Zbudował miasto, w którym zamieszkała nieświadoma organizacja społeczna. A miasto nazwał umownym imieniem nieświadomego syna swego: Henoch " A Henochowi urodził się Irad" Czyli nieświadomemu Henochowi urodził się nieświadomy Irad. Irad zaś zrodził nieświadomego Mechujaela, a Mechujael zrodził nieświadomego Metuszaela, a Metuszael zrodził nieświadomego Lamecha. Czyli nieświadomy Henoch i nieświadome jego potomstwo. Lamech nieświadomy potomek nieświadomego Henocha. Kontynuuje rozradzanie się i rozmnażanie się i pojął sobie nieświadome dwie żony. "Imię jednej było Ada, a imię drugiej Sylla. Ada urodziła Jabala, który był praojcem mieszkających w namiotach i przy trzodach" Czyli urodzony Jabal, był nieświadomym praojcem rolników i pasterzy. Nieświadomość prowadzi do zbrodni, a zbrodnia potęguje falowe zakłócenia. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni (Rdz.4,17-20)
25 november 2024
AfrykankaTeresa Tomys
25 november 2024
2511wiesiek
25 november 2024
0019absynt
25 november 2024
Pod skrzydłamiJaga
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt