4 september 2017
Księga Rodzaju 4,4-6
"Abel także złożył ofiarę z pierworodnych trzody swojej i z tłuszczu ich" Czyli Abel nie negował i nie manipulował rzeczywistymi faktami, bo złożył krwawą ofiarę - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka (Rdz.4,10) Z pierworodnych trzody swojej i tłuszczu ich, czyli informacji ich. Analogicznie do pierwszego stworzonego człowieka- źródło zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnej całości. Zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) "A Pan wejrzał na Abla i na jego ofiarę" Czyli Wszechmogący zobaczył zakryty owoc banana bez nasienia w obrazie holograficznym Abla i w całym uniwersum holograficznym. Jego krwawą ofiarę - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka- źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. "Ale na Kaina i na jego ofiarę nie wejrzał;" Bo nie zakrył owocu banana bez nasienia w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym. Krwawą ofiarą - nośnik informacji w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją ( Rdz4,10) "wtedy Kain rozgniewał się bardzo i zasępiło się jego oblicze" Czyli wtedy gdy negował i manipulował rzeczywistymi faktami. I nie złożył krwawej ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt ( Rdz1, 29-30) Rozgniewał się bardzo i nie ludzkie stało się jego oblicze." I rzekł Pan do Kaina:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji. "Czemu się gniewasz i czemu zasępiło się twoje oblicze ?" Czyli Wszechmogący łagodnie pyta Kaina, czemu negujesz i manipulujesz rzeczywistymi faktami i czemu wtedy gdy negujesz i manipulujesz rzeczywistymi faktami gniewasz się, i nie ludzkie staje się twoje oblicze ? (Rdz.4,4-6)
25 november 2024
AfrykankaTeresa Tomys
25 november 2024
2511wiesiek
25 november 2024
0019absynt
25 november 2024
Pod skrzydłamiJaga
24 november 2024
0018absynt
24 november 2024
0017absynt
24 november 2024
0016absynt
24 november 2024
0015absynt
24 november 2024
2411wiesiek
23 november 2024
0012absynt