4 june 2013
zostanę pierwsza
Przybyła do miasteczka w poszukiwaniu męża. On również szukał żony. Gdy poprosił ją do tańca okazało się, że nie tańczy dobrze .
Nie zraziło jej to bo zafascynował ją głęboką osobowością, umysłem i zmienną psychiką. Ona miała więcej w sobie niż piękną suknię, ładną szyję i głęboki dekolt . Była oczytana, znała się na literaturze, muzyce, polityce itp.
Jej rodzina przeciwstawiała się jej związkowi z tym ''gamoniem'
ale była uparta i stanowcza w swojej decyzji.
Pochodziła z domu pachnącego luksusem i dostatkiem a on był tylko biednym prawnikiem próbującym utrzymać dom i zaspokoić upodobania żony do strojów i ładnych drobiazgów.
Różnili się bardzo.Ona miała naturę posiadaczki ,on lekceważył dobra materialne .Wizualnie była niższa od niego,chudego stracha na wróble o wewnętrznym cieple i godności .Jego 190cm tak ją przerażało,że nie pozwalała robić wspólnych zdjęć .Z jej ust rwał się potok słów ,a on często zamykał się w sobie. Dochowali się czwórki dzieci kłócąc się nader często ,gdzie w napadach złości rzucała w niego przedmiotami ,a on pozwalał na te ataki wściekłości graniczące między manią wielkości a szaleństwem .
Zaangażowany w politykę wspinał się po stromych szczeblach kariery .Został 16-stym prezydentem ,co stało się przyczyną wojny .Intensywnie zabrała się do wydawania pieniędzy.
Pólnoc z Południem szalała śmiercionośnym tornadem .
Rozszalała się i ona rozrywkowymi balami nie rozumiejąc granicy dobrego smaku i przyzwoitości .A jednak pytał ją o zdanie w sprawie polityki ,bo żywo interesowała się tym co się wokół dzieje . Chciałą wśród elit wykreować swój styl , stała się zbankrutowaną zakupocholiczką .Wygrał drugie wybory ,a ona kierowana złym przeczuciem kupiła sobie czarne szaty .
W kwietniu nastepnego roku poszli razem do teatru siędzieli obok siebie trzymając się za ręce .Wtedy zatrzęsła się ziemia i padł strzał .Kula przebiła mu mózg i na drugi dzień zmarł .
Ona potykała się o schody kiedyś złote teraz drewniane.Straciła szacunek i władzę tak kiedyś upragnioną.
Ktoś nie zapmniał mimo upadku napisać -miłość jest wieczna.
Miłość do człowieka czy władzy ,bo głównym obiektem oprócz była władza .
Czy gdyby się nigdy nie spotkali bez jej ambicji i determinacji zostałby prezydentem??
21 november 2024
21.11wiesiek
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.