13 june 2011

Prowokacja strojem i inne ....II

Mężczyzna zdobywa kobietę ,kobieta go uwodzi .
Utarło się gdzieś w stereotypach ze to kobieta daje znak
że to akurat ten i wtedy on podbija jej serce [byle nie z czasem oko
ale nie wnikajmy].Kobieta potrafi i kiedy chce daje odczuć facetowi żeby się nią zainteresował .Prowokuje ,flirtuje ,powłóczy spojrzeniami ,każdym gestem może pokazać seksualność
i gotowość.Taką można nazwać typem modliszki .Wie czego chce .zarzuca sieć ,kusi strojami ,dekoltami ,słodkośćią ust i ząbkami
lwicy .Mężczyzna w jej sieci traci serce i portfel.Potem już dla niego  tylko psychiatra a dla niej nastepny do golenia [kochania].
Przedstawiony typ kobiety żyje i żeruje z facetów i na facetach
więc musi prowokować .
    A teraz troche normalności ... Kobieta zawsze stara się dobrze wyglądać .Elegancję ,dobry smak ,gust ,stosowny makijaż nie jest prowokacją .Także spódniczka mimi[!?]stosowna do wieku i figury
nie prowokuje lecz pokazuje piękno .Zawsze jest seksowna ,eksponuje nogi,podkreśla pośladki .A to co mam pięknego chciałabym wyeksponować niech widzą, niech napasą oczy ,niech marzą bo to ja byłam Ewą .
Pierwsze minispódniczki nosiły kobiety z azjatyckiego ludu Miao w średniowieczu, a także spartańskie dziewczęta. W kulturze zachodniej została zaprojektowana w latach 60. XX wieku w Londynie przez Mary Quant. Nowy projekt przyjął się błyskawicznie, gdyż w czasach tych coraz więcej kobiet ośmielała szerząca się rewolucja seksualna. W latach 80. i 90. nastąpiła przerwa w noszeniu mini, po czym w XXI wieku znów stała się modna.I kobiety  lubią  mini[te które maja co pokazać inne z zazdrości nienawidzą ]i faceci bo lubia patrzeć [tylko ślepcom jest wszystko jedno].
Ktoś powiedział ;piekna kobieta zawsze bedzie piękna ,a brzydka zostanie brzydką .Cóż..Podobno piekno jest względne i każda potwora znajdzie swojego amatora .Brzydkich kobiet nie ma ,są tylko zaniedbane lub jak ktoś zażartował ;nie ma brzydkich kobiet tyko wina czasem brak .
  W prowokacyjnych strojach i makijażach lubuja się artyści [muzycy ,aktorzy itp]czy są w dobrym guście czy nie nieważne ,ważne żeby się o nich mówiło.Doda -elektoroda ,Lady Gaga ,Madonna ,Marilin Manson ,Maryla Rodowicz ,Kiss i wielu innych ale to już inna bajka [estradowa ]a tam jest wskazana prowokacja .
 Nie każda kobieta umie ,lubi lub chce prowokować .Chociaż jako kobiety mamy w sobie  zmysłowość i seksapil .Potrafimy zawieżć windą do nieba lub schodami do piekła .Byle tylko po drodze samej nie spłonąć.


number of comments: 3 | rating: 0 |  more 

issa,  

Nie jestem pedantką, ale nieschludność zapisu w Twoich tekstach rozwala. By tak dopasować się do tematu: gdyby kobieta była jak Twój zapis, byłaby przede wszystkim niedomyta i w ciuchach wyciągniętych psu z gardła. Sorry, Winnetou. Dobrego.

report |

Voyteq (Adalbertus) Hieronymus von Borkovsky,  

Tym razem nie będzie komentarza... Tym razem link : http://www.youtube.com/watch?v=UF6kuolCXnM Miłego słuchania...!

report |

Miladora,  

Jak widzę, niczego nie wyniosłaś z poprzednich komentarzy, skoro pozwoliłaś sobie na następny popis niechlujstwa i wtórnego analfabetyzmu.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1