Diary

Eugeniusz Pusty
PROFILE About me Prose (4) Diary (3)


21 july 2011

21 july 2011, thursday ( Dziennik pisany po śnie )

Znowu zaczepiłem się o rzeczywistość. Siedzę obecnie w domu i myślę, słucham muzyki, a przede wszystkim się bawię z moją córeczką. Patrzę z góry na wioskę, gdzie mieszkam i zastanawiam się jak spisać jej historię. Początek już znam, jest krótki i nie wiadomy czy naprawdę miał miejsce. Dzisiaj ze względu na pogodę, siedzieliśmy w domu, dziecko to ma okrutne poczucie humoru i wstało o piątej nad ranem (wczoraj), nawet nie moglismy iść na spacer. Tak naprawdę będzie to historia budynku kościoła. Później przyszła jej matka, a moja ukochana, więc mogliśmy spędzić jeszcze trochę czasu we troje. Dzisiaj od rana znów będziemy we dwoje, ja i dziecko. Może pójdziemy na spacer?


issa,  

Heh, dzisiaj z córeczką bliskiej mi kobiety wymyślałyśmy - i zrobiłyśmy ogród w piaskownicy. A właściwie, ściślej, ja byłam raczej przyboczną małej - fajnie było słuchać i podążać za jej pomysłami. Poza tym, ostatni raz siedziałam w piaskownicy dość dawno, więc tym bardziej to było fantastycznie ożywcze zajęcie:) Yhm, yhm. Iść z dzieckiem na spacer - to może wiele zmieniać. Dobrego.

report |

Eugeniusz Pusty,  

Dzisiaj się nie udało wyjść, ale piaskownica to fajna rzecz. Lubię spacerować z dzieckiem. Spacery te są bardzo odkrywcze, a tym bardziej, że co chwilę mówi "cio to" i pokazuje palcem, aty tłumacz.

report |

Jarosław Jabrzemski,  

Przede wszystkim. Taki początek pozbawiony tożsamości nie rokuje dobrze. Należy współczuć dziecku.

report |

Eugeniusz Pusty,  

Zanim się wypowiesz przeczytaj, a później zastanów się czy twoja wypowiedź ma jakikolwiek sens. Bo może lepiej sie nie odzywać, niz wypisywać głupoty.

report |



other diaries from: 21-07-2011 , 21-07-2011 , 21-07-2011 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1