Dziennik

Eugeniusz Pusty
PROFIL O autorze Proza (4) Dziennik (3)


21 lipca 2011

21 lipca 2011, czwartek ( Dziennik pisany po śnie )

Znowu zaczepiłem się o rzeczywistość. Siedzę obecnie w domu i myślę, słucham muzyki, a przede wszystkim się bawię z moją córeczką. Patrzę z góry na wioskę, gdzie mieszkam i zastanawiam się jak spisać jej historię. Początek już znam, jest krótki i nie wiadomy czy naprawdę miał miejsce. Dzisiaj ze względu na pogodę, siedzieliśmy w domu, dziecko to ma okrutne poczucie humoru i wstało o piątej nad ranem (wczoraj), nawet nie moglismy iść na spacer. Tak naprawdę będzie to historia budynku kościoła. Później przyszła jej matka, a moja ukochana, więc mogliśmy spędzić jeszcze trochę czasu we troje. Dzisiaj od rana znów będziemy we dwoje, ja i dziecko. Może pójdziemy na spacer?


issa,  

Heh, dzisiaj z córeczką bliskiej mi kobiety wymyślałyśmy - i zrobiłyśmy ogród w piaskownicy. A właściwie, ściślej, ja byłam raczej przyboczną małej - fajnie było słuchać i podążać za jej pomysłami. Poza tym, ostatni raz siedziałam w piaskownicy dość dawno, więc tym bardziej to było fantastycznie ożywcze zajęcie:) Yhm, yhm. Iść z dzieckiem na spacer - to może wiele zmieniać. Dobrego.

zgłoś |

Eugeniusz Pusty,  

Dzisiaj się nie udało wyjść, ale piaskownica to fajna rzecz. Lubię spacerować z dzieckiem. Spacery te są bardzo odkrywcze, a tym bardziej, że co chwilę mówi "cio to" i pokazuje palcem, aty tłumacz.

zgłoś |

Jarosław Jabrzemski,  

Przede wszystkim. Taki początek pozbawiony tożsamości nie rokuje dobrze. Należy współczuć dziecku.

zgłoś |

Eugeniusz Pusty,  

Zanim się wypowiesz przeczytaj, a później zastanów się czy twoja wypowiedź ma jakikolwiek sens. Bo może lepiej sie nie odzywać, niz wypisywać głupoty.

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 21-07-2011 , 21-07-2011 , 21-07-2011 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1