2 listopada 2017
Księga Rodzaju 31, 12-16
"On zaś rzekł: Podnieś oczy i zobacz, że wszystkie samce, które pokrywają owce, są pręgowate, cętkowane i łaciat, widziałem bowiem wszystko co ci czyni Laban" Czyli posłaniec Boga Wszechmogącego rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Podnieś oczy i zobacz percepcją, że wszystkie samce, które pokrywają owce, są pręgowate, cętkowane i łaciate; widziałem bowiem wszystko co ci czyni Laban, dlatego Bóg Wszechmogący sprawił, że wszystkie samce, które łączyły się z owcami były pręgowate, cętkowane i łaciate, aby Jakub oddzielił jagnięta pręgowate, cętkowane i łaciate, od owiec białych w trzodzie Labana "Jam jest Bogiem z Betelu, gdzie namaściłeś pomnik i gdzie złożyłeś mi ślub" Czyli Jam jest Bogiem z Betelu - dom Boży gdzie Jakub namaścił oliwą kamień węgielny i postawił go jakom upamiętnienie miejsca gdzie złożył Bogu Wszechmogącemu ślub, i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną i będzie mnie strzegł w drodze, w którą się udaję, i da mi chleba na pokarm i szatę na odzienie. I powrócę w pokoju do domu ojca mego, to Pan - Wszechmogący będzie Bogiem moim (Rdz.28,18-22) "Wstań więc teraz, wyjdź z tej ziemi i wróć do swojej rodzinnej ziemi (Abrahama, Izaaka)" "Wtedy odezwały się Rachela i Lea (obie córki Labana) i rzekły do niego: Czy mamy jeszcze jaki dział (u ojca naszego) i dziedzictwo ? (tego co należy do ojca naszego)" "Czy nie byliśmy uważane przez niego za obce, skoro nas sprzedał (jak niewolnice) i zużył dla siebie uzyskane za nas pieniądze "Tak tedy wszystko bogactwo, które Bóg odebrał ojcu naszemu (za szkodzenie Jakubowi oszustwem), należy do nas i do synów naszych. Czyń więc teraz wszystko, co ci Bóg rozkazał" Czyli analogicznie do każdego z nas, czynić więc teraz mamy wszystko, co nam Bóg Wszechmogący rozkazał w Piśmie Świętym - instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym. Aby w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, nie czynić falowych zakłóceń negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Boga Wszechmogącego. I nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. (Rdz.31,12-16)
24 listopada 2024
Po ludzkuMarek Gajowniczek
23 listopada 2024
0012.
23 listopada 2024
Myśldoremi
23 listopada 2024
z oddechem we włosachsam53
23 listopada 2024
2311wiesiek
23 listopada 2024
Psychologia wskazuje wzórdobrosław77
23 listopada 2024
ZnaniMarek Gajowniczek
23 listopada 2024
Delikatny śniegvioletta
22 listopada 2024
niemiła księdzu ofiarasam53
22 listopada 2024
po szkoleYaro