Proza

dobrosław77
PROFIL O autorze Forum (26) Proza (361)


9 października 2022

Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 3

Królestwo sprawiedliwości

"Przystąpiwszy uczniowie Jezusa Zbawiciela, rzekli mu: Dlaczego mówisz, słowa do nich, którzy nie są uczniami w podobieństwach, zastępstwo słów o podobnym znaczeniu" "A On, Jezus Zbawiciel odpowiadając, rzekł: Wam, uczniom moim dane jest znać tajemnice, nieujawnione Królestwo Niebios, sprawiedliwości i dobrych uczynków z pragnienia waszych serc, ale tamtym, którzy nie są uczniami Jezusa Zbawiciela nie jest dane, znać Królestwa Niebios Sprawiedliwości" "Albowiem temu, kto ma, sprawiedliwe i dobre uczynki z pragnienia swego serca, będzie dane, otrzyma pragnienie swego serca i obfitować będzie, miał wszystkiego pod dostatkiem, a nawet nadmiar; a temu kto nie ma, sprawiedliwych i dobrych uczynków pragnienia swego serca i to, co ma, będzie odjęte, pomniejszone. Według wiedzy współczesnej dobro wielokrotnie wraca, a zło 77 razy wraca, czyli nieskończenie "Dlatego w podobieństwach, w zastępstwie słów o podobnym znaczeniu do nich mówię, bo patrząc, na sprawiedliwe i dobre uczynki z pragnienia serca, nie widzą, i słuchając o sprawiedliwych i dobrych uczynkach z pragnienia serca, nie słyszą ani nie rozumieją, nie mają pragnienia serca do sprawiedliwych i dobrych uczynków" "I spełnia się na nich, zapowiedziane proroctwo Izajasza, które powiada prorocze słowa: Będziecie stale, powtarzanych słów słuchać, a nie będziecie rozumieli, nie będziecie mieli pragnienia swego serca do sprawiedliwych i dobrych uczynków, będziecie ustawicznie, ciągle patrzeć na sprawiedliwe i dobre uczynki, a nie ujrzycie, bo nie macie pragnienia swego serca do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków (Mat 13,10-14)cdn...


dobrosław77,  

Królestwo sprawiedliwości część 2 "Albowiem otępiało, zanikło pragnienie serca do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków tego ludu, którzy słyszą i widzą i nie mają pragnienia swego serca do czynienia sprawiedliwych, dobrych uczynków, uszy ich, do słuchania słów dotknęła głuchota, zanikła funkcja słyszenia słów, oczy swe przymrużyli, niedokładnie zamknęli, żeby oczami nie widzieli wszystkich sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca ani uszami swymi nie słyszeli, o czynionych, sprawiedliwych i dobrych uczynków i sercem swoim nie rozumieli, pragnienia do czynienia sprawiedliwych i dobrych i nie nawrócili się, do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca, a ja Jezus Zbawiciel ich nie uleczył, żeby słyszeli, i widzieli i sercem rozumieli, z pragnienia swego serca do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka" "Ale błogosławione, wypełniają wolę Boga oczy wasze, że widzą i czynią sprawiedliwe i dobre uczynki z pragnienia swego serca, i uszy wasze, że słyszą i czynią sprawiedliwe i dobre uczynki z pragnienia swego serca (Mat 13, 15-16)cdn...

zgłoś |

dobrosław77,  

Królestwo sprawiedliwości część 3=== "Bo zaprawdę, naprawdę powiadam wam, mówię prawdę wam: Wielu proroków mówiło o Zbawicielu i zbawieniu i sprawiedliwych, dobrze czyniących pragnęło, ze swego serca ujrzeć to, co wy widzicie, Zbawiciela sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca, a nie ujrzeli Zbawiciela sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca i usłyszeć to, co wy słyszycie, słowa zbawienia, ze sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca, a nie usłyszeli słów zbawienia, ze sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia serca swego" "Wysłuchajcie więc, uważnie podobieństwa, zastępstwa słów o podobnym znaczeniu o siewcy słowa Zbawiciela o zbawieniu" "Do każdego, z tych kto słucha słowa o Królestwie, Sprawiedliwości i nie rozumie, nie ma pragnienia swego serca do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków, przychodzi Zły, szatan i porywa to, do siebie, co zasiano, przeznaczono w jego sercu, nie rozumieć pragnienia swego serca, do sprawiedliwych i dobrych uczynków; to jest ten, który nie ma pragnienia swego serca do sprawiedliwych i dobrych uczynków, kto jest posiany, przeznaczony dla szatana na drogę, do piekła" (Łuk 16,19-31) "A posiany, przeznaczony na gruncie skalistym, powierzchownie i płytko, to ten, kto słucha słowa, o sprawiedliwych i dobrych uczynkach i zaraz z radością je przyjmuje. Ale nie ma w sobie korzenia, stałego konsekwentnego postanowienia do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków, nadto jest nie stały w przyjętym słowie o sprawiedliwych i dobrych uczynkach i gdy przychodzi ucisk, wywieranie presji lub prześladowania, szykany dla słowa sprawiedliwych i dobrych uczynków, wnet, szybko się gorszy, zniechęca się" "A posiany, przeznaczony między ciernie, tych którzy nie mają pragnienia swego serca do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków, przeznaczonych dla szatana, i między nie stałych w konsekwentnym postanowieniu czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków, to ten, który słucha słowa o sprawiedliwych i dobrych uczynkach, ale umiłowanie tego świata , przeznaczonego na zagładę i ułuda, nieprawdziwa wartość posiadanego bogactwa zaduszają, zagłuszają słowo sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia swego serca i plonu nie wydaje przez prawdziwe wartości sprawiedliwych i dobrych uczynków z pragnienia serca swego" "A posiany, przeznaczony na dobrej ziemi, do zbawienia, to ten, kto słowa słucha i rozumie, swoim sercem pragnienie czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków; ten wydaje owoc, sprawiedliwych i dobrych uczynków: jeden stokrotny, drugi sześćdziesięciokrotny, a inny trzydziestokrotny. Według pragnień ich serca, do czynienia sprawiedliwych i dobrych uczynków (Mat 13, 17-23)

zgłoś |

dobrosław77,  

Księga Rodzaju 50,4-6=== „A po upływie dni żałoby po nim rzekł Józef do dworzan faraona: Jeżeli znalazłem łaskę w oczach waszych, powiedzcie, proszę, faraonowi” Czyli a po upływie, siedemdziesięciu dni żałoby po nim, opłakiwania, smutku i żalu po nim, Izraelu – zwycięzca. Bez świadomości trwania destrukcji, falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka, zakończyły destrukcje, falowych zakłóceń Izraela w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzaju informacji. Rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Józefa do dworzan faraona, administracja faraona, króla egipskiego: Jeżeli znalazłem, nie szukanej łaski, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia przez Jezusa Zbawiciela, niczym nie zasłużony (Efez. 2,7-10) W oczach waszych, rodzaj informacji do percepcji waszych, administracji faraona, powiedzcie, mowa słów, proszę, zwrócił się z prośbą o powiedzenie mowy słów faraonowi, wielki dom „Ojciec mój zobowiązał mnie przysięgą, mówiąc: Gdy umrę, pochowaj mnie w grobie, który wykopałem sobie w ziemi kanaanejskiej. Dlatego teraz chciałbym pojechać i pochować ojca mego, a potem wrócę” Czyli ojciec, Izrael – zwycięzca mój, Józefa zobowiązał mnie, wykonanie czynności Józefa przysięgą, zapewnienie wykonania, mówiąc mowę słów: Gdy umrę, zakończy się trwająca destrukcja Izraela pochowaj mnie, miejsce złożenia w grobie, w jaskini na polu Machpela, podwójnie zabezpieczony, który nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty, przeklętego plemienia potomków Cheta, syna Kanaana, syna Chama (Rdz 49,31, 50,13) Który wykopałem sobie, według tradycji kopania grobów sobie w ziemi kanaanejskiej, przeklętych plemion potomków synów Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25,10,15-18) I według tradycji kopania grobów sobie, plemienia potomków Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7, 9,25) A potem, gdy pochowam ojca swego, Izraela w ziemi kanaanejskiej, wrócę do ziemi egipskiej „Na to rzekł faraon: Jedź i pochowaj ojca swego, jak cię zobowiązał przysięgą” Czyli na to, na mowę słów Józefa rzekł faraon do Józefa: Jedź, do ziemi kanaanejskiej i pochowaj, miejsce złożenia zmarłego ojca swego, Izraela, jak cię, Józefa, syna swego ojciec, Izrael – zwycięzca zobowiązał, do wykonania, przysięgą, zapewnienie wykonania (Rdz 50,4-6)

zgłoś |

dobrosław77,  

Księga Rodzaju 50,7-9== „Pojechał więc Józef, aby pochować ojca swego. Jechali też z nim wszyscy dworzanie faraona, starsi dworu jego i wszyscy starsi ziemi egipskiej” Czyli pojechał więc, do ziemi kanaanejskiej Józef, aby pochować w jaskini na polu Machpela, podwójnie zabezpieczony, w grobie dziedzicznym, ojca swego Jakuba – Izraela (Rdz 49,31,50,13) Jechali też, tam z nim, Józefem do ziemi kanaanejskiej wszyscy dworzanie faraona, wszyscy z administracji faraona, króla egipskiego, starsi dworu jego, administratorzy administracji faraona i wszyscy starsi ziemi egipskiej, wszyscy administratorzy nadzoru ziemi egipskiej. Aby tam w ziemi kanaanejskiej urządzić sobie obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela.”nadto cały dom Józefa i bracia jego oraz cała rodzina ojca jego. Tylko małe dzieci, owce swoje i bydło zostawili w krainie Goszen” Czyli nadto pojechał do ziemi kananejskiej cały dom Józefa, cała rodzina Józefa, bracia jego, rodzina braci Józefa oraz cała rodzina ojca jego, całe plemię potomków synów Jakuba – Izraela, z jednego rodu Sema. Tylko małe dzieci, młody rodzaj informacji, owce swoje, stado rodzaju informacji, które należało dom plemienia potomków synów Jakuba – Izraela, i bydło, stado rodzaju informacji zostawili w krainie Goszen – gość w ziemi egipskiej, nie zabrali do ziemi kanaanejskiej. „Jechały też z nim wozy i jeźdźcy, także orszak był bardzo liczny” Czyli jechali, tam z nim, Józefem do ziemi kanaanejskiej wozy, do transportu i przemieszczania się i jeźdźcy, rodzaj informacji na rodzaju informacji do przemieszczania się, tak że orszak, towarzyszący zakończonej destrukcji Jakuba, aby urządzić sobie tam obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba. Był bardzo liczny, plemienia potomków synów Chawili z jednego rodu Chama i plemienia potomków synów Jakuba z jednego rodu Sema. Bez świadomości uczynionego falowego nośnika informacji, urządzonym sobie obrzędem żałobnym, zakończonej destrukcji Jakuba, który czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo – informacyjnym, na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc… (Łuk. 16,22-31; Mar.9,43-48; Obj. 21,8 ) Które trwać będą wiecznie (Rdz 50,7-9)

zgłoś |

dobrosław77,  

Księga Rodzaju 50,10-12=== „A gdy przyjechali do Goren - ha - Atad, które jest za Jordanem, urządzili tam wielki i bardzo uroczysty obrzęd żałobny. Józef obchodził po swoim ojcu żałobę przez siedem dni” Czyli a gdy przyjechali, Egipcjanie z jednego rodu Chama i plemię potomków synów Jakuba - Izraela z jednego rodu Sema, do Goren – ha- Atad, płonące mieć ciernie, które jest za Jordanem, przy brodach jordańskich na pustyni. Urządzili, sobie tam wielki, wielką zbiorową nieświadomość i bardzo, trudny do weryfikacji uroczysty, obchodzony przez wielką zbiorową nieświadomość, obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba - Izraela. I wielką zbiorową nieświadomością uczynili falowy nośnik informacji o uczynionym sobie obrzędzie żałobnym, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela, który czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Józef obchodził, łatwą do weryfikacji po swoim ojcu, zakończoną destrukcje żałobę, żal, smutek i opłakiwał przez siedem dni, jak sześć dni stwarzania systemu duchowo – informacyjnej całości i siódmy dzień szabatu – sobota, odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz 2, 2-3) „A gdy mieszkańcy ziemi kanaanejskiej ujrzeli obrzęd żałobny w Goren - ha- Atad, mówili: To ciężka żałoba u Egipcjan. Dlatego nazwano to miejsce Abel – Misraim; leży ono za Jordanem” Czyli a gdy mieszkańcy ziemi kanaanejskiej, plemiona potomków synów Chama (Rdz 10,6) Ujrzeli, percepcją obrzęd żałobny Egipcjan w Goren - ha - Atad, płonące mieć ciernie do obrzędu żałobnego, plemion potomków synów Chama. Mówili, mowę słów: To ciężka, ciężka i trudna do zweryfikowania żałoba, siedemdziesięciu dni trwania opłakiwań i urządzenia sobie obrzędu żałobnego, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela u Egipcjan, plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, syna Chama z jednego rodu Chama (Rdz 2,11-12; 10,6-7) Dlatego nazwano to miejsce, według urządzanego sobie obrzędu żałobnego Abel - Misraim, dym Misraima, plemion potomków synów Misraima, syna Chama (Rdz 10,6,13-14) Leży ono, miejsce urządzania sobie obrzędu żałobnego przez plemiona potomków synów Chama, za Jordanem, przy brodach jordańskich na pustyni „Potem postąpili synowie jego z nim tak, jak im rozkazał: „ Czyli potem, po żałobie i urządzonym sobie obrzędzie żałobnym, postąpili, uczynili synowie jego, Jakuba - Izraela z nim, po zakończonej destrukcji, tak jak im, synom swoim rozkazał, zobowiązał przysięgą Józefa, syna swego (Rdz 50, 10-12)

zgłoś |

dobrosław77,  

Okrutny wyrok...-- Brak wiedzy i świadomości prowadzi do okrucieństwa wobec gołębi, które są niezwykle pożyteczne, bo się odżywiają wszelkimi nasionami chwastów. Jest również ustawa o ochronie zwierząt, oraz odkrycia nauki, że szczęście jest dobrocią, czyli chcecie być szczęśliwymi, musicie być dobrymi dla całego ekosystemu. Bo zło, które czynicie, na pewno do was wróci, bo takie jest prawo stworzonego systemu duchowo-informacyjnego. Jak według was, zapobiec temu okrucieństwu?

zgłoś |

dobrosław77,  

Księga Rodzaju 50,13-15== „Synowie zawieźli go do ziemi kanaanejskiej i pochowali go w jaskini na polu Machpela, które nabył Abraham wraz z polem na grób dziedziczny od Efrona Chetyty, na wschód od Mamre” Czyli synowie, Jakuba – Izraela zawieźli go, tak jak im rozkazał do ziemi kanaanejskiej, plemion potomków, przeklętych synów Chama (Rdz 10,6; 9,25) I pochowali go, Jakuba – Izraela w jaskini, wzgórz wapiennych, na polu, na końcu pola Machpela, podwójnie zabezpieczony (Rdz 23,9) które nabył Abraham, za czterysta sykli srebra wraz z polem, jaskinią (Rdz 23,16-20) Na grób dziedziczny, miejsce pochowania zmarłych, Abrahama i potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,31; 50,13) Od Efrona Chetyty, plemienia potomków synów Cheta, syna Kanaana, przeklętego syna Chama (Rdz 9,25) Na wschód od Mamre, to jest Hebronu (Rdz 23,19) „Po pogrzebie ojca swego wrócił Józef do Egiptu wraz z braćmi i wszystkimi, którzy pojechali z nim na pogrzeb jego ojca” Czyli po pogrzebie ojca swego, urządzonym sobie obrzędzie żałobnym i pochowanie w jaskini ojca swego, Jakuba – Izraela wrócił, z powrotem Józef do Egiptu wraz z braćmi, swoimi i wszystkimi, Egipcjanami, którzy przyjechali do ziemi kanaanejskiej z nim, Józefem na pogrzeb jego ojca, urządzić sobie obrzęd żałobny, i pochował w jaskini Józef swego ojca, Jakuba – Izraela „Bracia Józefa, widząc, że umarł ojciec ich, mówili: Może Józef będzie teraz wrogo do nas usposobiony i odpłaci nam sowicie za wszystko zło, które mu wyrządziliśmy” Czyli bracia Józefa, widząc, postrzegli percepcją, że umarł, zakończyły destrukcję, trwające zakłócenia falowymi nośnikami informacji w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją ojca ich, braci Józefa, które uczynił zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30; 3,1-19) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zbieżne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela, zakończą destrukcje, trwające zakłócenia, falowe nośniki informacji w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Mówili, mowę słów: Może Józef będzie teraz, nie może Józef, nie będzie teraz wrogo do nas braci swoich usposobiony, nie może, nie będzie teraz czynił destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji wrogo do braci swoich usposobiony i odpłaci nam, braciom swoim sowicie, nie odpłaci braciom swoim sowicie za wszystko zło, uczynione, trwające destrukcyjne zakłócenia falowymi nośnikami informacji, które mu, Józefowi wyrządziliśmy, uczynili bracia Józefa (Łuk. 6,27-30; 23,34; Rz. 12,21) Analogicznie do każdego z nas, nie możemy, nie będziemy teraz czynić wszelkiego zła, destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji, bo za czynienie destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji, na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc...(Łuk. 16,22-31; Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) Które trwać będą wiecznie (Rdz 50,13-15)

zgłoś |



pozostała proza: Ulubione zaduszki, Zagadki i pytania biblijne, Bóg Wszechmogący wtedy wiedział, że człowiek i szatan uczynią w systemie destrukcje., Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 3, Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 2, Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym, Mojżesz pasterzem Izraela., Kiedy Bóg Wszechmogący wiedział, że człowiek zgrzeszy?, Panny głupie i mądre - reformacja., Myśl wiodąca do bloga, na prośbę użytkownika., Talenty - zdolności, Upodobania i dążenia., Ego i superego., Wypełnianie woli, Pamięć przodków, Rodzinna tradycja, Informacja., Księga Rodzaju 47,16-18, Księga Rodzaju 47,13-15, Księga Rodzaju 47,10-12, Księga Rodzaju 47,7-9, Księga Rodzaju 47,4-6, Księga Rodzaju 47,1-3, Księga Rodzaju 46,32-34, Księga Rodzaju 46,28-31, Księga Rodzaju 46,23-27, Księga Rodzaju 46,19-22, Księga Rodzaju 46,16-18, Księga Rodzaju 46,13-15, Księga Rodzaju 46,10-12, Księga Rodzaju 46,7-9, Księga Rodzaju 46,4-6, Księga Rodzaju 46,1-3, Księga Rodzaju 45,25-28, Księga Rodzaju 45,22-24, Księga Rodzaju 45,19-21, Księga Rodzaju 45,16-18, Księga Rodzaju 45,13-15, Księga Rodzaju 45,10-12, Księga Rodzaju 45,7-9, Księga Rodzaju 45,4-6, Księga Rodzaju 45,1-3, Księga Rodzaju 44,32-34, Księga Rodzaju 44,29-31, Księga Rodzaju 44,26-28, Księga Rodzaju 44,23-25, Księga Rodzaju 44,20-22, Księga Rodzaju 44,17-19, Księga Rodzaju 44,14-16, Księga Rodzaju 44,10-13, Księga Rodzaju 44,7-9, Księga Rodzaju 44,4-6, Księga Rodzaju 44,1-3, Księga Rodzaju 43,32-34, Księga Rodzaju 43,29-31, Księga Rodzaju 43,26-28, Księga Rodzaju 43,23-25, Księga Rodzaju 43,20-22, Księga Rodzaju 43,17-19, Księga Rodzaju 43,13-16, Księga Rodzaju 43,10-12, Księga Rodzaju 43,7-9, Księga Rodzaju 43,5-6, Księga Rodzaju 43,1-4, Księga Rodzaju 42,37-38, Księga rodzaju 42,34-36, Księga Rodzaju 42,31-33, Księga Rodzaju 42,27-30, Księga Rodzaj 42,24-26, Księga Rodzaju 42,22-23, Księga Rodzaju 42,20-21, Księga Rodzaju 42,17-19, Księga Rodzaju 42,16, Księga Rodzaju 42,13-15, Księga Rodzaju 42,10-12, Księga Rodzaju 42,7-9, Księga Rodzaju 42,4-6, Księga Rodzaju 42,1-3, Księga Rodzaju 41,55-57, Księga Rodzaju 41,52-54, Księga Rodzaju 41,49-51, Księga Rodzaju 41,46-48, Księga Rodzaju 41,43-45, Księga Rodzaju 41,40-42, Księga Rodzaju 41,36-39, Księga Rodzaju 41,33-35, Księga Rodzaju 41,30-32, Księga Rodzaju 41,27-29, Księga Rodzaju 41,24-26, Księga Rodzaju 41,21-23, Księga Rodzaju 41,17-20, Księga Rodzaju 41,13-16, Księga Rodzaju 41,9-12, Księga Rodzaju 41,5-8, Księga Rodzaju 41,1-4, Księga Rodzaju 40,20-23, Księga Rodzaju 40,16-19, Księga Rodzaju 40,13-15, Księga Rodzaju 40,10-12, Księga Rodzaju 40,7-9, Księga Rodzaju 40,4-6, Księga Rodzaju 40,1-3, Księga Rodzaju 39,20-23, Księga Rodzaju 39,16-19, Księga Rodzaju 39,13-15, Księga Rodzaju 39,10-12, Księga Rodzaju 39,7-9, Księga Rodzaju 39,4-6, Księga Rodzaju 39,1-3, Księga Rodzaju 38,26-30, Księga Rodzaju 38,23-25, Księga Rodzaju 38,19-22, Księga Rodzaju 38,16-18, Księga Rodzaju 38,13-15, Księga Rodzaju 38,10-12, Księga Rodzaju 38,6-9, Księga Rodzaju 38,1-5, Księga Rodzaju 37,32-36, Księga Rodzaju 37,27-31, Księga Rodzaju 37,24-26, Księga Rodzaju 37,21-23, Księga Rodzaju 37,15-20, Księga Rodzaju 37,10-14, Księga Rodzaju 37,5-9, Księga Rodzaju 37,1-4, Księga Rodzaju 36,39-43, Księga Rodzaju 36,34-38, Księga Rodzaju 36,31-33, Księga Rodzaju 36,25-30, Księga Rodzaju 36,20-24, Księga Rodzaju 36,16-19, Księga Rodzaju 36,12-15, Księga Rodzaju 36,6-11, Księga Rodzaju 36,1-5, Księga Rodzaju 35,25-29, Księga Rodzaju 35,22-24, Księga Rodzaju 35,19-21, Księga Rodzaju 35,16-18, Księga Rodzaju 35,11-15, Księga Rodzaju 35,5-10, Księga Rodzaju 35,1-4, Księga Rodzaju 34,27-31, Księga Rodzaju 34,22-26, Księga Rodzaju 34,16-21, Księga Rodzaju 34,11-15, Księga Rodzaju 34,6-10, Księga Rodzaju 34,1-5, Księga Rodzaju 33,14-20, Księga Rodzaju 33,10-13, Księga Rodzaju 33,5-9,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1