30 września 2017
Księga Rodzaju 18,31-33
"Rzekł: Oto ośmielam się Jeszcze mówić do Pana:" Czyli i rzekł Abraham: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, świadomej śmiałości mowy słów Abrahama do Boga Wszechmogącego, Abrahama "Może znajdzie się tam dwudziestu. I odpowiedział: nie zniszczę ze względu na tych dwudziestu" Czyli może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie dwudziestu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy ze względu na tych dwudziestu ludzi, którzy nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji "I rzekł: Niech nie nie gniewa się Pan, proszę gdy jeszcze raz mówić będę: Może znajdzie się tam dziesięciu. I odpowiedział: Nie zniszczę ze względu na tych dziesięciu" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama: Niech nie gniewa się Bóg Wszechmogący, prosi Abraham gdy kolejny raz mówić będzie: Może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie dziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy ze względu na tych dziesięciu ludzi, którzy nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji." I odszedł Pan, gdy skończył rozmowę z Abrahamem." Czyli i odszedł Wszechmogący do wymiaru źródła informacji, gdy skończył z Abrahamem wstawienniczy dialog z hipotetyczną liczbą ludzi w mieście- państwie Sodomie, którzy by nie negowali i nie manipulowali rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czynili by falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I by nie ponieśli śmiertelnych konsekwencji. " Abraham zaś wrócił do miejsca swego" Czyli Abraham natomiast wrócił do dąbrowy Mamre-Amoryty pod Hebronem ( Rdz.18, 31- 33)
25 listopada 2024
refleksjasam53
25 listopada 2024
AniołyBelamonte/Senograsta
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek
24 listopada 2024
0018absynt
24 listopada 2024
0017absynt
24 listopada 2024
0016absynt
24 listopada 2024
0015absynt
24 listopada 2024
2411wiesiek
24 listopada 2024
Ile to lat...doremi