29 września 2017
Księga Rodzaju 18,27-30
"Odpowiedział Abraham i rzekł: Oto ośmielam się jeszcze mówić do Pana mego," Czyli Abrahama odpowiedź była świadomą, śmiałością mowy słów, bo rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Boga Wszechmogącego, Abrahama "choć jestem prochem i popiołem" Czyli również Abraham był świadomym, że jest tylko rodzajem informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji "Może zabraknie pięciu do tych pięćdziesięciu sprawiedliwych," Czyli być może że zabraknie pięciu ludzi do tych pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego "czy zniszczysz całe miasto z powodu tych pięciu ? "Czyli, czy zniszczy Wszechmogący całe miasto - państwo z powodu tych pięciu ludzi, których zabraknie do tych pięćdziesięciu ludzi ? "I rzekł: Nie zniszczę, jeżeli znajdę tam czterdziestu pięciu" Czyli i rzekł Wszechmogący: słowo,dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego do Abrahama, że nie zniszczy państwa - miasta Sodomy, jeżeli znajdzie tam czterdziestu pięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji. Bo nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. "Na to ponownie odezwał się do niego i rzekł:" Czyli na tą mowę słów ponownie odezwał się Abraham do Wszechmogącego i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Boga Wszechmogącego "Może znajdzie się tam czterdziestu. I odpowiedział: Nie uczynię ze względu na tych czterdziestu" Czyli może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie czterdziestu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy ze względu na tych czterdziestu ludzi, którzy nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji "I rzekł: Niech nie gniewa się Pan, proszę że jeszcze mówię" Czyli rzekł Abraham: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Boga Wszechmogącego. Prosząc, by nie gniewał się Bóg Wszechmogący, że jeszcze Abraham będzie mówił do Boga Wszechmogącego "Może znajdzie się tam trzydziestu" Czyli może znajdzie się w mieście - państwie Sodomie trzydziestu ludzi którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego "I odpowiedział: nie uczynię, jeśli znajdę tam trzydziestu" Czyli odpowiedział Bóg Wszechmogący: Nie zniszczę miasta - państwa Sodomy, jeśli znajdę tam trzydziestu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie poniosą śmiertelnych konsekwencji. Bo nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.18,27-30)
25 listopada 2024
refleksjasam53
25 listopada 2024
AniołyBelamonte/Senograsta
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek
24 listopada 2024
0018absynt
24 listopada 2024
0017absynt
24 listopada 2024
0016absynt
24 listopada 2024
0015absynt
24 listopada 2024
2411wiesiek
24 listopada 2024
Ile to lat...doremi