27 czerwca 2014

27 czerwca 2014, piątek ( " za rok " )

Matura 2014 - padaczka ( prawie 1/3 zdających oblała ) - słucham właśnie po raz kolejny info o maturach 2014. Ponoć uczniom sprawiały kłopot zadania z funkcji kwadratowej ( ło Jezusicku - moje ulubione ;)) ). Jeden z abiturientów z " dobrymi " wynikami mówi któryś już raz - " mogło być lepiej z polskiego, ale wzięłem Wesele " ( rozumiem wybrałem ale wzięłem...aalleee to zapewne z tych co " włanczają prond " ).


alt art,  

to prze takich efekt cieplarniany..

zgłoś |

deRuda,  

to przez łabądzie i cyklistów

zgłoś |

mua,  

i nadodatek dziś brak meczyku :((( = jak tu żyć ???

zgłoś |

doremi,  

najważniejsze, że coś wzieł, ma szansę na choć mały sukces - zdanie :)

zgłoś |

Hania,  

no tak

zgłoś |

mua,  

no tak ;)) " szokujaco niska jakość kształcenia " - jak okreslił jeden z rektorów wższej uczelni ( hehehhh no mają potencjalnie, bo część moze zdac porawkę , z 90 tysiecy chętnych na studia mniej -. To co miał powiedzieć ???;)) )

zgłoś |

jeśli tylko,  

może to syćko bez te atomy!

zgłoś |

mua,  

ja tam z soli i z roli ( na dodatek blondyn .... hm jeszcze tylko troszku he=ehheheh ) , to skad mnie wiedzieć ???? ;)))

zgłoś |

piórko,  

Aż chciałoby się powiedzieć, kiedy zdawałam maturę to była matura nie to co dzisiaj he he Oczywiście to żart. Obecnie dzieciaki (młodzież) zdecydowanie mniej czytają, ale za to wiedzą jak obsługiwać facebook... . Mojej koleżanki córka zdała dzisiaj maturę :)))

zgłoś |

mua,  

no pleciuga - jak nic ;)))))

zgłoś |

piórko,  

Będę już ciiiiicho ;P

zgłoś |

mua,  

hehehhh a czy ja coś sugerowałem ???

zgłoś |

birczin,  

Tak, też zawsze lubiłem funkcję kwadratową i te wszystkie parabole.. no nie powiem do końca, że nowa matura to bzdura, a bardziej czeski film. I może to wyświechtany slogan, że myśleć nie uczy, to uczy gotowych schematów, a takie mamy prędkie czasy, taki klimat, sorry, że i czytać nie nadążamy, a wszystkiego się nie da. Ale nie szukajmy winy w uczniakach, bo jakie uczniaki taki system oświaty. Oni przecież doskonale wiedzą, że "szkoła przygotowuje do życia, w świecie, który nie istnieje". Może z wyjątkiem tego, że to słowa tego gościa od Dżumy. ;)

zgłoś |

Jaro,  

ja się właśnie wyłonczam, bo "wyjąłem" kasę na zgłoszenia syna i to na wszelki wypadek na kilka kierunków:) z matmy miał 95, ale nie chce być matematykiem i nie do końca w ogóle wie:P co chce robić. Ech, gdzie te czasy kiedy były normalne egzaminy na studia:) teraz to jak konkurs świadectw, kiedyś tylko z podstawówki do liceum, ale teraz nieźle na tym tłuką kasę i chyba o to chodziło.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Po cóż im matma kiedy w życiu dorosłym przyjdzie im się nasłuchać że dwa i dwa to pięć;))

zgłoś |

zuzanna809,  

... "i nie dadzą sobie wmówić, że białe to białe, a czarne to czarne"....:))))

zgłoś |

Aśćka,  

przyszłam tu do Ciebie poczytać no i kiedy to ja się doczekam jakiegoś kolejnego obrazka socjologicznego Mua? :)

zgłoś |

mua,  

Okij króciutki rys Aśćko - socjo -psycho ;)) m... hm . W skali osób, które to uważają, że właśnie niestety ich " dzieła " to grube działa, zaczynające się od : lepsze, najlepsze, arcydzieło.Osoby takie nie przyjmują do wiadomości, że w caokształcie twórczości artysty ( tak piszą niekiedy i o tych największych ) zdążają się ( zdaniem innych ) i kawałki słabsze, gorsze i dobre. Tu mieścisz siem słabo. Czasem nawet potrafisz siem śmiać zez siebie, choć niekiedy uważasz dany kawałek za skończone arcydzieło, nie przyjmując do wiadomości zmiany choćby przecinka . Jesteś wtedy ponad heheh. Alllee ogólnie do zniesienia ;))), bo przynajmniej wydaje siem, iż że właśnie powyższe zależności rozumiesz i potrafisz zachować w związku z tem odpowiedni dystans do siebie i iinnych ( no czasem heheh )

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1