6 października 2012

1 stycznia 0001, poniedziałek ( salomonowo )

w kopalniach
króla googla
nie każdy urobek
skarb w sobie nosi

ApisTaur


liczba komentarzy: 53 | punkty: 24 |  więcej 

deRuda,  

ha :)))

zgłoś |

deRuda,  

Apisie moje ha zachwytu, ale powiem Ci że czasami szukając banalnych rzeczy można tez natrafić przez przypadek na skarb - ale to niestety rzadziej :))

zgłoś |

ApisTaur,  

dorotaruda/ po to się kopie/ żeby wykopać/ a skarb się przytrafia//;)

zgłoś |

deRuda,  

no tak :))) masz rację :)

zgłoś |

ApisTaur,  

byle nie kopać leżącego//:)

zgłoś |

deRuda,  

alez ależ :)) ...nawet tyci tyci odrobinkę? ;)

zgłoś |

ApisTaur,  

a leże a leże//;)

zgłoś |

deRuda,  

hihi hmm to wstań już :) bo Cię nieopacznie ktos podkopnie :))))

zgłoś |

jeśli tylko,  

złote myśli od rana :)) Kiedyś chciałam odnaleźć informacje, jak w Łowiczu obchodzi się Boże Ciało, a dostałam od wujka Gugla: "PKS do Poznania przez Łowicz nie kursuje w Boże Ciało":))

zgłoś |

ApisTaur,  

no i właśnie o tym/ tekst powyżej mówi/ nie zawsze podadzą/ to co już zamówisz//;)

zgłoś |

deRuda,  

jesli tylko znakomity przykład :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

To było moje przywitanie z Guglem i krótka lekcja jego języka. Odtąd zapytania do Gugla traktuję jako test na inteligencję. Czy uda się go przechytrzyć? ;))

zgłoś |

deRuda,  

coś w tym jest wujka Gugla trzeba podejść, inaczej zrobi nas w balona - może być śmiesznie... :)))

zgłoś |

ApisTaur,  

Gugl potrafi zaskoczyć nietrafnością skojarzeń//;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

trafnością inaczej :)

zgłoś |

alt art,  

nie każdemu skarb pisany..

zgłoś |

ApisTaur,  

wolałbym skarb wykopany/ a pisane skarby mają to do siebie/ że przeważnie autor/ jest już dawno w niebie//;)

zgłoś |

alt art,  

autorzy do nieba nie chodzą..

zgłoś |

ApisTaur,  

mają podwózkę? czy idą do piekła/ gdzie krytyk literacki ma rogi?//:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

salomon nie naleje/ google nie wypiją/ ale i w parówkach nie ma prawie mięsa/ a ludzie jedzą i żyją:)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...a jakby tak kubkiem salomonowym próżnią się upić...:)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

tanio jak w biedronce:))))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...nie cena ale wartość ważna...:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

próżno jej szukać w takim upiciu;))

zgłoś |

ApisTaur,  

byle jaką strawą/ głód swój zaspokoisz/ ale czy głód doznań/ w sobie tym ukoisz?//:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

oh doznań po kiepskim jadle może być dostatek/ kto lubi ekstremalnie nie jedząc ma stratę;)))

zgłoś |

ApisTaur,  

ja bardzo dziękuję/ za takie doznania/ bo nie tylko kulinarne/ ja mam wymagania//;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

ja tylko chciałem dostarczyć dowodu/ że lichą strawą można doznań głodu/ nie odczuwać zbytnio/ na wszelki wypadek można ją zalać żytnią/ przenosząć doznania w inne rejony/ ( przed kuracją skonsultować się z lekarzem lub farmaćeutą, albo spytać żony;)))

zgłoś |

ApisTaur,  

motyw ostatni/ jest wykluczony/ gdyż bez dyskusji/ jest utrącony//;)

zgłoś |

Szel,  

swietny temat Byku :) poszukiwalam dzis nazwy urzadzenie ktore sluzy do zapalania i gaszenia swiec...ale jak to odnalesc nie znajac jego nazwy?...w koncu mi sie to udalo, kiedy wpisalam 'akcesoria liturgiczne ' _ cieplutko :)

zgłoś |

ApisTaur,  

no i właśnie/ nie wiedziałem że świeca/ liturgicznie gaśnie//:)

zgłoś |

jeśli tylko,  

podobnym testem jest książka telefoniczna - do czego oni mogli zaliczyć firmę zajmującą się.. ;))

zgłoś |

Szel,  

jesli przykryjesz plomien kapturkiem, to liturgii nie uchybisz :)

zgłoś |

ApisTaur,  

religijny ja nie jestem/ z wiarą u mnie kiepsko/ więc gdy gaszę w domu świecę/ to robię to świecko//;)

zgłoś |

Szel,  

oswiec mnie jak to swieckie gasidlo wyglada ;)

zgłoś |

ApisTaur,  

zwilżone dwa palce/ i poległ knot w walce//:)

zgłoś |

Szel,  

tym sposobem osmalisz sobie palce :P

zgłoś |

jeśli tylko,  

Apisku, nawet nie przyznam się, ze mam tu jakieś skojarzenia .. :))

zgłoś |

ApisTaur,  

jak Ty umiesz czytać/ między wierszami/ jeśli tylko/ tak między nami//;)

zgłoś |

ApisTaur,  

Szel/ po ciemku/ nie widać że mam osmalone/ to co niewidoczne/ to mam wybaczone//;)

zgłoś |

Szel,  

po ciemku nie widze wcale masz czy masz okopcone :)

zgłoś |

Slawrys,  

super :)) a co z płcią? bo ja słyszałem o: "ciotka Googl i wujek Wiki to skarbnica wiedzy" to jest król transwestyta :))

zgłoś |

ApisTaur,  

dwupłciowość jest chyba kompromisem dla googla nie wikłając się w szowinistyczne skojarzenia//:)

zgłoś |

Slawrys,  

ok, Ono Googl ... nawet brzmi :)

zgłoś |

bosski_diabel,  

Anooooooo:))

zgłoś |

ApisTaur,  

miło że zaszczyciłeś mnie swoją obecnością bosski_diable/ dziękuję i pozdrawiam//:)

zgłoś |

Vrba,  

Ile razy znalazłam tam to czego się nie szukałam, o czym nie wiedziałam, że istnieje. Była to niespodziewana niespodzianka, zdumiewająca i miła :)

zgłoś |

ApisTaur,  

nigdy nie wiadomo/ co znajdziesz pod kamieniem//;)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

prawda :) nie raz urobisz się po łokcie/ a zysku tyle co za paznokciem :)

zgłoś |

ApisTaur,  

może czasem lepiej spojrzeć/ w trochę inną stronę/ bo nie zawsze się wciągnie/ to co niewłożone//;)

zgłoś |

Ananke,  

ja mówię o nim wujek Googl :)

zgłoś |

ApisTaur,  

miałem takiego wujka do którego pasowało tylko Goolg//:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1